Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Ja de är dom :) visst säger de ifrån om det skulle vara något, men de är schyssta så ingen behöver vara "rädd" för dem bara ha "vanlig" respekt.

Harrison - mindre modell på häst, ca 162 cm. Jätte härlig att rida med bra känsla på med mycket gång. Busig i hoppningen!

Evelina - Ger en "lätt" känsla i ridningen, hoppar riktigt bra. Grinig i boxen tyvärr.

Patric W - Stor lite "slow", tycker det är jätte kul att hoppa. Rolig i både dressyren och hoppningen.

;)

Nu glömde du ju Rebelia!:love::love::love:
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Berätta mer du då om deras andra hästar, hahah du kanske har andra åsikter? =)
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Rebelia var min hopphäst i trean, pigg och hoppade som en guttaperkaboll:P
Scarlett- stor och framtung men kan bli riktigt fin
Joystick- stark och stel men otroligt snäll i hoppningen
Rallye- stor och seg men exploderar lite då och då när man hoppar eller rider ut.
Blue Nun"Smulan" väldigt fin i hoppningen, pigg:)
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Okej! :D
Vill du berätta för mig vad du tcker om strömsholm?

Var tränarna bra?
Var det bra på KZ?
Ångrar du att du gått där?
Hur var maten?
Tyckte du att du utvecklades inom ridningen under din tid där? =)
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Vad sökte du som andraval? Om du sökte strömsholm som förstaval alltså xd
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Tror jag har svarat på dem där frågorna i tidigare inlägg;)

Den senare rågan, det var ju ett tag sen jag sökte men har ör mig att jag sökte jälla i uppsala som andrahand
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

OkejOkej :d

Då tror jag att jag har frågat typ alla frågor som går att fråga xD
Visst gårdet inte att ha prao på strömsholm om man går i 9an??
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

jag troratt man kan det faktiskt;) vet att det har varit folk som följt med stallförmännen så det är bara ringa och höra:)
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Okej då kanske jag ska ta och kolla upp det faktiskt!
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Nu glömde du ju Rebelia!:love::love::love:

Hej ponnyfantast!

Roligt att du tycker om Rebelia och Latina! Bägge är mina uppfödningar och jag har sparat hoppbilden på Latina! Tack för den! :)

Latina är otroligt lik sin mor till utseendet! Hon var en fantastisk häst att rida! Så himla cool och trevlig:love: Jag har idag en treåring undan samma sto som jag hoppas mycket på, efter San Brasil. Ska bli spännande att få börja inridningen på henne!
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Gud va roligt! Lycka till med hästen! :D
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Kul! Latina är verkligen härlig, pigg och glad men fortfarande stencool:love: Hoppas treåringen blir lika trevlig :) Rebelia har ju lite mer spöken i huvudet men helt suvärän att hoppa på :D
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Lät som en bra häst.
Har strömsholm bra hästar i övrigt ? :)
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Kommer från Hallstahammar där Kantzowska ligger. Jag tycker att det är en helt okej skola. Som på alla skolor finns det bra och dåliga lärare. Tycker inte att skolan som sådan är sämre än någon annan.

Själv gick jag på gymnasium i Eskilstuna eftersom jag ville gå IB, men om jag inte hade gått där hade jag helt klart kunnat tänka mig Kantzow.
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Okej det lät ju uppiggande ! :D
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Många gånger så blir skolan/gymnasiet vad man gör det till också ;)
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

jag vet inte.. men min kompis kom in egentligen.. men sen fick hon inte gå där för att hon vill ha med sig sin häst. Hon hade en d-ponny och dom tog tydligen bara emot sånna med häst :S
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Man får ha med sig sin ponny om man har den uppstallad utanför skolan privat. Då kan man rida med på kvällsträningar och rida den efter skolan. För att ha häst med i skolan är det stor häst som gäller. Hade dock min häst utanför iaf iom att jag ville att han skulle få gå ut ordentligt i hage.
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Japp som ponnyfantast sa, ponny får man ha med :)
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Hej! Någon som vet hur mkt hästen måste vara utbildat för att ha med hästen i ettan? Och någon som ska på prova på dagen? Jag fick brev från Strömsholm om att jag var intagen, men brev från Kantzowska som sa ngt annat.. När vi ringde till Strömsholm sa de jag skulle vara antagen, men hon som sysslar med det är sjuk just nu så får vi väl se :) Jag är ju från Norge och ansöker därför med fri kvot eller vad det heter.
 

Liknande trådar

Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 330
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 468
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 474
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 849
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp