JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: stübben Siegfried MF
haha ja den e ju de ..
personligen gillar jag inte för mjuka sadlar som det känns som man sjunker ner i
men jag får väl provsitta nån mf å se om den är nåt för mig
Skola & Jobb
Jobbade tidigare på en avdelning i anslutning till ett större boende, lärde känna personer även på det boendet och fick många goa...
Skola & Jobb
Jag har funderat på en sak och har nu kommit till slutsatsen att det skulle vara oerhört intressant att höra hur ni andra resonerar...
18
19
20
Hästmänniskan
Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara...
2
3
Övr. Hund
Hund i trädgård med koja. Gränslös granne...
Vill gärna höra med er om vad ni tycker om följande. Vår hund vistas i del av vår...
2
3
Eurovision 2025
Kultur Räcker inte det? Att man inte gillar genren?
Men jag tycker att texten är dålig.
Melodin är inget som fastnar.
Och jag ser inte det...
Lilla
2 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Det är så skönt att inte vara vråltrött längre :) . Ligger på soffan, vilar, och njuter av en god bok.
bettysmatte
8 minuter sedan
Svar: 473
Visningar: 13 030
Allmänt
Hiss eller diss - del 6
Samhälle Får testa Tyngres pulver också! Avskyr när det har en pulvrig smak, det blir ju helt omöjligt att förtära.
Min glass är världens mest...
Sasse
21 minuter sedan
Svar: 1 076
Visningar: 68 828
Allmänt
Hönstråden II
Lantbruksdjur Kläckresulatet på isbar blev 50% 4 av 8 ägg. En ligger kvar i kläckaren men gissar att det inte blir något då det inte är något håll än.
nullo-modo
8 minuter sedan
Svar: 1 941
Visningar: 188 407
Djur
Gps-halsband
Övr. Katt Bra tänkt! 😊
Jag har Tractive på mina och är väldigt nöjd!
Köper abonnemang för två år i taget för att få bästa pris. Bra batteritid...
Keb71
Idag kl 10:01
Svar: 1
Visningar: 48
Katt
Allt om kaniner! Tips och råd önskas!
Övr. Djur Jag hade kollat på ett mindre djur som kräver mindre utrymme. Kaniner gräver, gnager, busar runt, och det kan låta en hel del. Dom är...
skiesabove
Idag kl 09:36
Svar: 5
Visningar: 354
Djur