Svart och brun utrusting tsm?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Rosberg
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 3 457
Sv: Svart och brun utrusting tsm?

Nej jag vet inte riktigt. vill ha fler bilder och förslag till min lilla snäcka :)

I hoppning tycker jag faktiskt det är helt OK. Bara man inte har typ svart träns och ljusbrunt martingal :p

I dressyren däremot ska allt vara samma färg!

Vaddå ska.....vem har bestämt det?
Du glömde nog få med att det är vad du tycker...så länge det inte står i lagen så SKA man inte ett enda dugg

Det är ju rätt uppenbart att det är hennes åsikt, eftersom hon skriver att hon tycker det är ok i hoppning..

Men orka bry sig..

KL

Det är snyggast om det är i samma färg. Kan även vara snyggt med två färger som matchas (tex om sadeln har både brunt och svart i sig och man får träns m.m. med svarta/bruna inslag som passar in.)

Men det är iaf inget jag går runt och tittar på så, brukar inte lägga märke till det.

Svart är snyggast på alla hästar, speciellt mörka. x)

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 841
Senast: Madalitso
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
24 923
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 795
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Usch måste bara skriva av mig! Om tråden är på fel ställe så flytta den gärna. Var med om en så obehaglig händelse idag! Är för...
Svar
2
· Visningar
1 783
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka