Svea sverige täcket transportskydd

W

Winci

Problem med passform :crazy: Jag vet inte riktigt hur hästarna skall se ut för att de ska passa. Både fram och bakbensskydden är alldeles för breda i kardborrspännena det går knappt ha på dem om man inte har benskydd under. Frambensskydden är lagom långa (lite långa till den mindra hästen dock) men bakbenskydde de slutar vid hasen, de ska egentligen gå över hasen :confused: ser väldigt kul ut. Men jag kan inte gå upp en storlek pga att det enbart är i lägden de är små.

Har de till två hästar 164 och 172 den mindre har korta ben men de är ändå för korta. :D Det är stl full.
 
Jag stod och kollade på sånna tramsportskydd till min häst (om de är de lila och silverfärgade) Men jag tycker sverigetäcken har blivit sämre. Tänkte köpa ett ländtäcke oxå, men det var ju inte ens de minsta tecken på fodring i det. Utan enbart grovt hårt tyg.

Det var en parantese till ditt problem.

/Isa
 

Liknande trådar

Gnägg Satt och tänkte på hur olika storlekspreferenser folk verkar ha när det kommer till hästar. Vet en tjej som var ganska nätt och max 155...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
15 020
Utrustning Så var det den där tiden på året igen - insekterna är på väg att vakna till och de första gängen mygg har spanats in på ridturerna i...
Svar
16
· Visningar
2 554
Senast: Liten
·
M
Utrustning Hmm efter att ha fått skicka tillbaka åter ett par dressyrdamasker så tror jag att jag tar bukefalister till hjälp nu ;) Min kille...
Svar
10
· Visningar
1 533
Senast: Deimion
·
M
Utrustning Hej! Jag har en arabdam, 152cm ca, och har svårt att hitta benskydd som funkar. Dom som är lagom långa är för breda, och dom som...
Svar
8
· Visningar
1 164
Senast: -moa-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp