Jag tycker inte att konstnärer skall ha någon särskild dispens för att köra en bränsleslukande diesel-bil.
Gör du det?
Dessutom så var det konstnärens fru som fick kängan.
Argument av typen "Ingen annan än min man får köra fossilbil, för han är konstnär." Tycker jag är hyckleri.
Typ alla andra måste, men inte jag, för jag är viktigare än andra.
Magdalena Andersson gör likadant angående "tvångs blandning".
Alla andra skall blandas, men inte jag, jag bor kvar i mitt fina villakvarter och där skall inget byggas.
Hyckleri har jag så oerhört svårt för.
Men herregud, vad i helsefyr blandar du in 'tvångsblanding'? nu låter du som höger om SD. Du förespråkar den värsta SD propaganda om 'folkutbyte' och tvångsblandning.
Dessutom ska väl de partier som hårdast förespråkar lag och ordning och höjda straffskalor vara de sista, om vi pratar om hyckleri, vara de mest korrumperade i svensk politik? Fester med kriminella, behandla tjänstebostäder som privata osv. Trots de fortsätter du att försvara Kristersson och Tidö.
Är alla som röstar S och bor i villa hycklare? Många av de som röstar S bor i just urbana medelklass villaområden. Hur vet du att just Magdalena Andersson inte vill att det ska byggas lägenhetshus i hennes närhet. Kan du nämna ett tillfälle där hon varit emot det?
Man storknar. Inte ens M pratar om 'folkblandning' dvs ren och skär rasism, utan anser att de som, oavsett 'ras' som egentligen handlar om pigment, dvs etnicitet, ska få råd att kunna köpa en villa om de, genom skattesänkningar för höginkomstagare, har råd med det.
Av tidigare inlägg antog jag att du inte är rasist iaf har du skrivit det, men nu får det en att undra om du inte är bland det värsta och mest extrema som SD, och extremhögern, förespråkar. Vad är nästa, utvisa alla med annan hudfärg? Bevilja inte uppehålls och arbetstillstånd för de med annan hudfärg eller religion eller etnicitet. Det är just det som tidigare diskuteras, att vi behöver spetskompetens som inte finns i Sverige som är utomeuropeiska och inte är nordamerikaner. De kanske också, om de stannar i Sverige, inte får flytta till villa för att inte tvångsblanda?
Är du för tonårsutvisningarna? De bidrar ju till tvångsblandningen om de blir tillräckligt framgångsrika att köpa villa, för det så av Tidö, förutom SD möjligtvis, haussade VVV (villa, vovve, volvo). Volvo är dessutom inte ens svenskt utan ägs av ett kinesiskt företag. Så jag antar att det är VV, förutom de som är allergiska då och inte köper en av de 12 hundraser som är svenska. Så volvo (kinesiskt) vovve (förutom 12 svenska raser) innebär tvångsblandning. Du har kvar villa. Som till stor del byggs av importerade material. Och utländsk arbetskraft även om de inte har råd att köpa villa i de icke folkblandade villaområdena.