Ah, så den kom nu.TV-tips till de som ännu inte förstått vad SD-retoriken mot mina medmänniskor handlar om.
https://www.svtplay.se/video/KZmQg2b/din-flock/1-gar-det-att-hacka-vi-och-dem
Jag har väntat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, så den kom nu.TV-tips till de som ännu inte förstått vad SD-retoriken mot mina medmänniskor handlar om.
https://www.svtplay.se/video/KZmQg2b/din-flock/1-gar-det-att-hacka-vi-och-dem
Så ju lägre upp på samhällsstegen som man står, desto större ansvar för sin partner har man?Ok, så här då. Är det att göra skillnad på människor att jag inte får bo i Sagerska huset, som paret Kristersson-Ed? Att jag inte får veta de statshemligheter som Kristersson får veta?
Kan det vara så att vissa privilegier hör till vissa roller - liksom vissa ansvar?
Nja, de har väl två frågor?Fast nja? För de verkligen en borgerlig politik? Eller åker de med för att driva den enda fråga de är intresserade av?
Varför tror du att jag inte förstår det?Har man en position med stort ansvar och stort förtroende, så kommer en del risker som behöver säkras. Det är obegripligt att du inte förstår det.
Och med tanke på hur mycket mothugg som jag fick då, så är det märkligt att så många nu tycker att det finns ett ansvar för vad partnern gör.Det här är ju jättemärkligt @Inte_Ung . Nyligen tyckte du ju att Isabella Lövin var ansvarig för att hennes man körde dieselbil.
På väldigt långt avstånd så tycker jag det verkar orimligt det drev som Statsministerns fru får på sig, birgitta edh heter hon så? Kvinnan är uppenbarligen driftig. Om de bjuder in kreti och pleti till trädgårdstäddagar på statsministerns lantställe och kritiken är att vem som helst fick komma dit utan säkerhetsgranskning, seriöst, vad är det för kritik.?Och med tanke på hur mycket mothugg som jag fick då, så är det märkligt att så många nu tycker att det finns ett ansvar för vad partnern gör.
Det känns litet godtyckligt hur reaktionerna blir.
Män verkar dömas hårdare än kvinnor i det fallet.
Du tycker inte det är en viss skillnad på en partner som kör en helt laglig bil och alla turer kring Birgitta Ed?Och med tanke på hur mycket mothugg som jag fick då, så är det märkligt att så många nu tycker att det finns ett ansvar för vad partnern gör.
Det känns litet godtyckligt hur reaktionerna blir.
Män verkar dömas hårdare än kvinnor i det fallet.
Varför tror du att jag gör det?Du tycker inte det är en viss skillnad på en partner som kör en helt laglig bil och alla turer kring Birgitta Ed?
Hur kommer det sig att du dömer Isabella Lövin så mycket hårdare för vad hennes man gör, än du dömer Kristersson för vad hans fru gör?
Jag läste vad du skrev om Lövins man och jag läser i denna tråd nu om Kristerssons fru.Varför tror du att jag gör det?
Jag har inte uttalat mig om Kristerssons fru.Jag läste vad du skrev om Lövins man och jag läser i denna tråd nu om Kristerssons fru.
Men vad har Birgitta ed gjort egentligen? Kvinnan fortsätter arbeta med sitt arbete trots att hon är statsministerfru. Hon är väl entreprenör och ville utveckla en verksamhet typ studieförbund i ett fint hus och hon fixade städdagar på lantstället och hon vill ha höns på landet. Hönsen blev väl administrationen konstig och väldigt dyr men det kan man kanske inte förstå innan.Du tycker inte det är en viss skillnad på en partner som kör en helt laglig bil och alla turer kring Birgitta Ed?
Hur kommer det sig att du dömer Isabella Lövin så mycket hårdare för vad hennes man gör, än du dömer Kristersson för vad hans fru gör?
Att man släpper in okända människor i statsministerns fysiska närhet är förstås inte bra. Men jag uppfattar att den stora kritiken handlar om att de utnyttjar positionen för att sko sig. Dvs Edh tjänar pengar från sitt nätverk på att hon är gift med statsministern. Och där någonstans börjar man krafsa på gränsen till korruption.På väldigt långt avstånd så tycker jag det verkar orimligt det drev som Statsministerns fru får på sig, birgitta edh heter hon så? Kvinnan är uppenbarligen driftig. Om de bjuder in kreti och pleti till trädgårdstäddagar på statsministerns lantställe och kritiken är att vem som helst fick komma dit utan säkerhetsgranskning, seriöst, vad är det för kritik.?
Här poängterar du ju att det är hans fru, och verkar tycka att vad hon sysslar med är oviktigt just för att det är hans fru och inte han själv.Jag har inte uttalat mig om Kristerssons fru.
Kristerssons fru är under utredning både högt och lågt.
Men det är ju just hans fru.
Tycker du att man alltid skall skuldbelägga människor för vad deras partner gör?
Eftersom du förnekar just det.Varför tror du att jag inte förstår det?
Det har blivit litet tokigt där.Men vad har Birgitta ed gjort egentligen?
Var gör jag det?Eftersom du förnekar just det.
Det missades dessutom att kontrollera styrelsen på en stiftelse vid utbetalning av bidrag.Och där någonstans börjar man krafsa på gränsen till korruption.
Mitt tyckande står inte på något sätt i det inlägget.Här poängterar du ju att det är hans fru, och verkar tycka att vad hon sysslar med är oviktigt just för att det är hans fru och inte han själv.