Sweden rock festival

Lyan

Trådstartare
Någon mer som ska dit?
Jag visste redan att Avantasia var klar och nu släppte de att Beast in black också kommer 🤯 Så nu blir det att spara pengar och hoppas på att vara tillräckligt frisk för att kunna gå iallafall en dag!
IMG_0305.jpeg
 
Någon mer som ska dit?
Jag visste redan att Avantasia var klar och nu släppte de att Beast in black också kommer 🤯 Så nu blir det att spara pengar och hoppas på att vara tillräckligt frisk för att kunna gå iallafall en dag!
Visa bifogad fil 132976
Vet inte än, det krockar med skolavslutningar och sådant. Sedan är det framförallt en kostnadsfråga också såklart, det blir Månegarm open air också nästa år 😊
 
Jag kommer vara där alla dagarna i vanlig ordning men ska för ovanlighetens skull campa istället för att åka hem och sova 😄
 
På onsdag släpper de endagarsbiljetterna :bump: Jag vill se två band och pojkvännen vill se två och alla fyra är på lördagen :D Nu gäller det bara att de inte krockar allt för mycket! Och att jag orkar vara där en hel dag och kväll. Jag måste fixa hundvakt också för Bella kan ju inte vara hemma själv så många timmar, men det löser sig nog eftersom det bara är ett dygn
 

Liknande trådar

Kultur Tänkte att vi kunde ha en tråd för livemusik under året, pepp inför och recensioner när man varit iväg. Kanske man kan möta upp någon...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 683
Senast: Piglet
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
767
Senast: Rosett
·
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
673
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 585

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp