Men vad fin!!!Sytt en väska
![]()
Hade inte tillräckligt av kattyget för hela väskan men tycker nog det blev bra ändå. Nu ska jag bara sy fast kardborren för hand, sen färdigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad fin!!!Sytt en väska
![]()
Hade inte tillräckligt av kattyget för hela väskan men tycker nog det blev bra ändå. Nu ska jag bara sy fast kardborren för hand, sen färdigt!
Men vad fin!!!![]()
Midsommarklänningen är klarMönstret är Date dress från Runi och tyget från Rosahuset.
![]()
Dubbelkolla igen att du trätt i trätt ordning. Att det inte blir någon kedja brukar vara ett tecken på att en av gripartrådarna inte är rätt.Min overlock verkar ha gett upp
Tråden går av hela tiden.. bytte nål och tråd och nu bildar den inga stygn alls. Avskyr krångel!
Får väl lämna in den igen och be dem visa hur man gör för att få maskinen att funka.
Hade lite smått panik när den vanliga också började krångla och vägrade göra sicksacksöm. Det löste sig när jag bytte nål.
Dubbelkolla igen att du trätt i trätt ordning. Att det inte blir någon kedja brukar vara ett tecken på att en av gripartrådarna inte är rätt.
bytt båda nålarna?Har trätt om flera gånger. Det funkar så länge jag inte har något tyg, men så fort tyget kommer på plats försvinner kedjan. Provat både två och tre trådar, samma sak. Misstänker att det är fel på nålen trots att den är ny.
bytt båda nålarna?
AhaHar bara en. Min maskin är lite gammalmodigDet är en tretrådig lewenstein m-3
Midsommarklänningen är klarMönstret är Date dress från Runi och tyget från Rosahuset.
![]()