Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du behöver vinylskäraren, sen den vinyl du vill använda, HTV (för kläder) eller skyltvinyl (om du vill sätta på saker) eller väggvinyl (om du vill göra saker att sätta på väggen). Sen programvaran, men det följer ju med om du köper ny maskin. Portrait är mindre, och billigare. Cameo 3 är lite större, kostar runt 3500 kr för ett startpaket och priset är rätt lika hos dom flesta.Folier.se har haft nån rea nu under helgen, men vet inte om den fortfarande är kvar.Anropar @Trott! Jag funderar på vinylskrivare, vad behöver man för att komma igång? Är lite sugen på att testa men blir inte riktigt klok på vad som behövs egentligen. Vill som sagt bara testa, vet inte om det är något jag kommer använda så mycket..
Du behöver vinylskäraren, sen den vinyl du vill använda, HTV (för kläder) eller skyltvinyl (om du vill sätta på saker) eller väggvinyl (om du vill göra saker att sätta på väggen). Sen programvaran, men det följer ju med om du köper ny maskin. Portrait är mindre, och billigare. Cameo 3 är lite större, kostar runt 3500 kr för ett startpaket och priset är rätt lika hos dom flesta.Folier.se har haft nån rea nu under helgen, men vet inte om den fortfarande är kvar.
Hur ska jag göra med mina två jackor? Båda ska fyllas i ärmarna och få knappar och knapphål. Båda har kass passform för mig..
Ska jag sy klart dem ändå och lägga i second hand påsen?
Ja, det tycker jag, om du har tid.
Min overlocker är fortfarande väck och firman som skulle repararera den hör inte av sig... Jag har ju ärvt den av svärmor och det var hon som lämnade in den till ett ställe som hon använt i många år, men det var nog sista gången... I veckan hade hon varit där och sagt åt dem att ta hem den från verkstaden så att vi kan skicka den någon annanstans..."Öh, jaaa...vi ska säga åt dem...." blev svaret. För tusan, de kan ju inte bara behålla maskinen i flera månader!![]()
Skrota säger jag, livet är för kort för att sy grejer man inte gillarHur ska jag göra med mina två jackor? Båda ska fyllas i ärmarna och få knappar och knapphål. Båda har kass passform för mig..
Ska jag sy klart dem ändå och lägga i second hand påsen?
Skrota säger jag, livet är för kort för att sy grejer man inte gillar![]()
Liv?vad heter bodice på svenska?
Näää vad surtÄsch... var nästan klar med min klänning, skulle bara prova och justera axelbandet. Gissa vad jag upptäcker? Dragkedjan är paj! Den går inte dra upp, det saknas tänder..
Note to self: kolla alltid dragkedjor innan du syr i dem.