majola
Trådstartare
Behöver tips om vad jag kan sy i det här tyget:
![]()
Kretong. Om någon har någon idé tas det tacksamt emot! Har ca 2 meter.
Förvaringskorg för kattleksaker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behöver tips om vad jag kan sy i det här tyget:
![]()
Kretong. Om någon har någon idé tas det tacksamt emot! Har ca 2 meter.
Förvaringskorg för kattleksaker?![]()
@YaHilweh jag hade sytt i ull. Det andas jumen annara beror det på hur kallt ni har i sovrummet och om bebis ska ha några övriga kläder på sig innanför sovpåsen.
Problemet då är att det fyller upp en annan hyllaSen är det slut. Ett tyg mindre i hyllan! Det tar på förrådet, sakta men säkert.
Problemet då är att det fyller upp en annan hylla![]()
Kattfolk är ju lite knäppa så det tror jag går utmärkt.Hehe, det blev en väska till ikväll.
![]()
Den blev mycket bättre invändigt, så jag har gjort om den vit-röda så den ser likadan ut nu. Jag är så nöjd! Det var riktigt kul att sy såna väskor så jag tror jag ska göra några till. Funderar på om det går att sälja, det hade ju varit perfekt. Då får jag sy som en galning utan att drunkna i väskor!
![]()
Du har i a f en kund i s f.Hehe, det blev en väska till ikväll.
![]()
Den blev mycket bättre invändigt, så jag har gjort om den vit-röda så den ser likadan ut nu. Jag är så nöjd! Det var riktigt kul att sy såna väskor så jag tror jag ska göra några till. Funderar på om det går att sälja, det hade ju varit perfekt. Då får jag sy som en galning utan att drunkna i väskor!
![]()
Och igår sydde jag ett kaffefilterFörsta omgången kaffe smakade inte riktigt som vanligt
Men nu har jag antingen vant mig eller så har filtret blivit neutraliserat av kaffesmak
![]()
Ja, jag är frälst! Ska sy ett par till, det var ju rätt enkeltTror filtren blir så kaffeindränkta att de nästan ger mer smak till slut
Jag är så nöjd med mina tygfilter!