Sytråden 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jacka färdig!
IMG_20190331_074336.jpg

Blev helt ok. Lite tajt över axlarna (allt blir tajt över axlarna på mig..) men annars bra. Nöjd med mönstermatchningen!
 
Fick tid över ikväll och drog igång en Baggydress (hallonsmula) Hoppas kunna göra klart den imorgon, det är bara kantband och knappar kvar men med två småttingar så kan det ta tid innan man får tiden att räcka tillO_o:D
27582


Det finns bara 1nackdel med overlockmaskinen, och det är att jag inte köpt en tidigare! Tog knappt 10min att sy ihop alla delar och då har jag inte sytt denna dressen tidigare, så smidigt att sy på:bow: (väsnas dock en del tycker jag)
 
Massor med tyg, massor med mönster men ingen inspiration.. Ska shoppa mer tyg och mönster på symässan i Malmö på lördag. Helt galet.

Får inte till flatlocksöm på overlocken. Det går inte dra isär sömmen på ett tillfredsställande sätt. Så jag gav upp. Det får bli ett projekt för en annan dag.

Vill gärna sy en väska till. Men jag har massor med väskor så egentligen är det ganska onödigt.
 
Behöver tips på bra shortsmönster till barn, storlek 116 och uppåt. Helst i trikå. Syrran har lagt in en beställning :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Börjar ny tråd då den gamla blivit låst :) Syr rätt mycket nu, då jag lovat mig själv att beta av minst 15 projekt innan jag köper nya...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
27 340
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
840
Senast: Tonto
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
272
Senast: Sharpless
·
Fritid Jag håller på att sy en rumpvärmare till min sadel och har kommit så långt att det är dags att sy ihop alla bitar. Frågan är bara vad...
Svar
7
· Visningar
513
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp