Sytråden 2

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare pudsey
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 016
  • Visningar Visningar 142 726
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sydde en everyday dress. Fattar inte riktigt varför, jag är inte så förtjust i modellen.
IMG_20190523_082306.webp

75% genom en skjorta insåg jag att jag inte kommer trivas med den och skrotade projektet, känner mig sjukt mogen och insiktsfull :p Nu ska jag skriva ut "Haslam Dresscutting Chart and Book of Foundations Draftings", ska bli... intressant. 😳😬🙉

Colette har 3 för 2 på mönster, 60% på printade, och 20% på allt annat. :angel:
Mvh
Here to ruin your wallet

Då tipsar jag om ellie and Mac som har 30% och 25% (eller om de va tvärt om) på det om man anmäler sej till nyhetsbrevet.
Jag köpte mönster till en jumpsuit, tveksamt om det passar min figur men de ser så skönt ut att jag sköter i de :-D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Det finns redan trådar för de som syr, målar och lite annat men inte för allt och man kan ju inte gärna visa upp ett par åror man gjort...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: Blyger
·
Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna... 16 17 18
Svar
354
· Visningar
24 664
Senast: Reville
·
Hemmet Som rubriken lyder, måste köpa ny men det finns för mycket att välja på 😅 Finns det några egenskaper som ni inte vill vara utan, eller...
Svar
9
· Visningar
347
Senast: Happimess
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart 2
Svar
21
· Visningar
819
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna