Nja, svårt att definiera så där rakt på sak. Brukar inte tänka på vad jag säger om det. Jag kan säga "vilken fin tröja du har på dig" om nått som jag nog skulle benämna som topp i ett annat läge.Så alla tajtare tröjor är toppar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, svårt att definiera så där rakt på sak. Brukar inte tänka på vad jag säger om det. Jag kan säga "vilken fin tröja du har på dig" om nått som jag nog skulle benämna som topp i ett annat läge.Så alla tajtare tröjor är toppar?
Snyggt!En Discoverer Tee från Ellie and Mac.
Visa bifogad fil 35717
Den blev lååååång! Och inte alls så tight som jag gillar mina t-shirts, men jag är ändå nöjd. Enkelt mönster, tog typ en timme att göra inkl att klippa ut mönstret och lite symaskinskrångel.
Nästa tröja blir lite mindre på alla håll.
Snyggt!
Måste bara fråga, vem sålde tyget med blåsinstrumenten? Tycker det är så himla fint!
Haha okejOj det minns jag inteHittade det i någons stuvlåda.
Jag skulle tipsa om att köpa en begagnad maskin från en symaskinsförsäljare. Då kan man komma undan riktigt billigt men ändå få tag på en riktigt fin maskin, som dessutom är servad! Har själv gjort så och är jättenöjd, hade definitivt inte haft råd med en så pass bra symaskin annars. Min mamma köpte också alldeles precis en begagnad, mycket nöjdAlla är så duktiga!!
Blir sugen på att testa, men har kastat min maskin. Duger en billig, om man är nybörjare?
Hur pass dyrt är det att köpa tyger, jag gillar tyger som är lite "glatta", "fina", polyester tror jag!
Har haft sytorka hela sommaren, men idag blev det ett par nya byxor till yngste sonen. Älskar tyget så det får bli en mössa och en dregglis också i samma
Visa bifogad fil 35865
Vågar inte googlaDet kan hända att jag råkat beställa jubel & baluba boken![]()
V
Vågar inte googlakan du berätta vad det är för bok?
Tack, då är det riskfritt. PuhV
Vågar inte googlakan du berätta vad det är för bok?