Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Superfin! Gillar verkligen tygetMåste ju visa jackan igen(ignorera min snygga min)
Visa bifogad fil 34552
Fick inte till knapphål med Texi så jag fick plocka fram min Singer som snällt gjorde fina knapphål utan att knorra.
Vill tipsa om Ikeas tygsax! Har fått ont i handen av min gamla, den har känts tung och är nog felvinklad för mig. Tänkte att 60 spänn är värt en chansningden är långt över förväntan!
Visa bifogad fil 34668
Tips på mönster? Inser att jag har en hel del bomullsjersey (heter det så?? typ trikåbomull men utan stretch) i mondre bitar som jag kan öva med.Nu behöver jag inte tvätta på länge. Underkläder upp över öronen!
Visa bifogad fil 35052
https://www.tyg.se/sidentyger.html?...MInLrBiY2I5AIVTuWaCh3Z-gnREAAYASAAEgKRG_D_BwEJag jagar efter siden! Vill gärna köpa en massa taft. Men det är ju sjukt svårt att hitta något här i Sverige.![]()
Har beställt lite provlappar ifrån dom!
Tips på mönster? Inser att jag har en hel del bomullsjersey (heter det så?? typ trikåbomull men utan stretch) i mondre bitar som jag kan öva med.
Korps har!Jag jagar efter siden! Vill gärna köpa en massa taft. Men det är ju sjukt svårt att hitta något här i Sverige.![]()
Jag har köpt mönster av fagert, designer är Ohlulu. Sen har jag ett mönster som är från ett par gamla trotjänare som jag klippte sönder.Tips på mönster? Inser att jag har en hel del bomullsjersey (heter det så?? typ trikåbomull men utan stretch) i mondre bitar som jag kan öva med.
Jag kör enbart på omgbananas Hipsters. Har provat hipster trosa från Sewing heart men dom passade inte mig, för "korta" i grenen (eller så har jag bara för stort arsleTips på mönster? Inser att jag har en hel del bomullsjersey (heter det så?? typ trikåbomull men utan stretch) i mondre bitar som jag kan öva med.