Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Shoppat tyg på goldhawk road i london idag! Mängden tyg, silke ull osv är helt otroligt och tygaffärerna ligger vägg i vägg med ett urval som får stoff och stil att se fåniga ut
.
Blev ändå svårt att hitta rätt, de jag föll för var såklart 100%silke och liite för dyrt. Så blev istället blå velvet överdel och svart poly lykra i kjolen. Inte så tydstypiskt men mer nyårs aktigt och inom budgeten
.
Ja jag sparkar mig själv för att inte ha kollat hur mycket tyg jag behöver för kappan jag ville göra, har mönstret hemmaÅh vill också åka och shoppa tyg i London! Vill köpa massor med ylletyger, är så snålt med det här i sverige.
Ja jag sparkar mig själv för att inte ha kollat hur mycket tyg jag behöver för kappan jag ville göra, har mönstret hemma.
Hittade jättefina linnetyger också, önskar mig en miljon kr i julklapp så jag kan komma hit och handla några rullar tyg
![]()
Ingen spetsVilka härliga tyger @Trott ! Jag ska inte fråga var du hittat dem
Jag håller på med en klänning (ovanligt). Har lite beslutsångest. Spets nedtill eller bara fålla? Tror jag har en beige/vit spets. (Det är inte ett sytt veck på mitten, jag har bara råkar stryka lite konstigt. Dragkedjan ska så klart inte ligga på axeln heller)
Visa bifogad fil 41849