Rosa huset, lisas tyger, Vintage in my heart, Zicca, Zannas, och lite för mycket från utländska sidorVar köper ni fina tyger till bra pris? Vill sy klänningar och kanske tunikor.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rosa huset, lisas tyger, Vintage in my heart, Zicca, Zannas, och lite för mycket från utländska sidorVar köper ni fina tyger till bra pris? Vill sy klänningar och kanske tunikor.
Jag köpte fler mönster igårJag vill ha fler mönster! *Ska inte, ska inte, ska inte!*
Jag sydde typ 2000st till vår bebis som dreglade ungefär som en halv Sankt Bernard kennel, tryckknapp på 90% och kardborre på resten.Någon som sytt dregglisar (till bebis) och vet vilken knäppning som är bäst? Vanlig knapp, tryckknapp eller något annat?
(om någon har ett trevligt gratismönster så tar jag det med gärna, men det tänker jag att jag borde kunna googla fram annars)
Hjälp! Vad ska jag sy?
Visa bifogad fil 66486
Någon av de tre översta i blå manchester eller någon av de tre nedersta i nåt annat tyg?
Beslutsångest om vad jag ska börja med![]()
Varifrån är de där mönstren?Hjälp! Vad ska jag sy?
Visa bifogad fil 66486
Någon av de tre översta i blå manchester eller någon av de tre nedersta i nåt annat tyg?
Beslutsångest om vad jag ska börja med![]()
Varifrån är de där mönstren?
Vill ha hängselklänningen!
(och hängselbyxorna...)
Vilka nummer? Kan ev. komma till ett bibliotek som har i sommar, vet dock inte hur många årgångar som sparas.Det är gamla nummer av allt om handarbete, hittade på loppis
Klänningen är från AoH 11/2019Vilka nummer? Kan ev. komma till ett bibliotek som har i sommar, vet dock inte hur många årgångar som sparas.
Tack, ska kika efter dem om jag får tillfälle. Älskar hängselklänningar, men alla jag har nu är typ trikå från Indiska. Skulle gärna ha något redigare i vävt tyg också. (den dag det blir av att sy igen...Klänningen är från AoH 11/2019
Byxorna 10/2019
Var visst inte så gamla tidningar som jag trodde![]()