Sytråden 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sytt klart en Pasific Pullover från Greenstyle :)
IMG_20210313_182436.jpg
 
Ser jättefin ut! Jag skulle gärna sy liknande men blir så osäker så fort något måste vara elastiskt....
Hon som gjort mönstret syr dom med raksöm och zickzack, det är inte så komplicerat man klipper ut bitarna syr ihop dom. Det gäller bara att ha alla olika resårer hemma. Kantresår, bhband och en lite kraftigare resår till nederkanten. Trikå är inte svårt att sy i.
 
Hon som gjort mönstret syr dom med raksöm och zickzack, det är inte så komplicerat man klipper ut bitarna syr ihop dom. Det gäller bara att ha alla olika resårer hemma. Kantresår, bhband och en lite kraftigare resår till nederkanten. Trikå är inte svårt att sy i.
Du får jättegärna pma mig om var man hittar mönster!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Börjar ny tråd då den gamla blivit låst :) Syr rätt mycket nu, då jag lovat mig själv att beta av minst 15 projekt innan jag köper nya...
27 28 29
Svar
560
· Visningar
27 868
Senast: Lyan
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
882
Senast: Tonto
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
290
Senast: Sharpless
·
Fritid Jag håller på att sy en rumpvärmare till min sadel och har kommit så långt att det är dags att sy ihop alla bitar. Frågan är bara vad...
Svar
7
· Visningar
518
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Burkfisk
  • Svensk politik nr 3
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp