Bukefalos 28 år!

Sytråden 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska vi ta den där om Rödluvan och vargen;)
 

Bifogade filer

  • 80ECCA84-7B38-4017-BC7F-8C0B27E093E3.jpeg
    80ECCA84-7B38-4017-BC7F-8C0B27E093E3.jpeg
    252,2 KB · Visningar: 83
En tanke till
Ser det konstigt ut om jag gör en utanpåliggande ficka i svart?
Kjolen är i ett stycke så jag kunde inte göra fickor i sidsömmen.
 
Ok, nu tjatar jag om fickor igen. Fickor är bra, jag gillar fickor. Men de är inte alltid så snygga.. Så frågan är: sätta utanpåliggande eller nöja mig med innerfickor?
IMG-20210403-WA0001.jpeg
 
Fick en prenumeration på sytidningar av en vän i julklapp, så har nu gett mig på ett mönster :D Ser det som ett försök att lära mig, då det var längesen jag sydde efter riktiga mönster (syslöjden :angel: ) men skulle den gå att använda så hade det ju varit kul 😅

Kan ni hjälpa mig att tolka denna texten ”förstärk den helskurna infodringen på framstycket med mellanlägg”?
BC431FE3-A9D1-47E1-B7A1-60A1FEAF6C35.jpeg

vilken del är det ”helskurna framstycket?
 
Fick en prenumeration på sytidningar av en vän i julklapp, så har nu gett mig på ett mönster :D Ser det som ett försök att lära mig, då det var längesen jag sydde efter riktiga mönster (syslöjden :angel: ) men skulle den gå att använda så hade det ju varit kul 😅

Kan ni hjälpa mig att tolka denna texten ”förstärk den helskurna infodringen på framstycket med mellanlägg”?
Visa bifogad fil 67327
vilken del är det ”helskurna framstycket?
Det borde stå i beskrivningen på delarna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Börjar ny tråd då den gamla blivit låst :) Syr rätt mycket nu, då jag lovat mig själv att beta av minst 15 projekt innan jag köper nya...
27 28 29
Svar
574
· Visningar
29 160
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
943
Senast: Tonto
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
804
Senast: Mint
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
324
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp