Trosor till dottern. Syns fortfarande inte i stuvlådorna 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gissa vem som inte hade klister och nu sitter och handsyr igenMen den här gången blir det bra! Snart är "hon" klar, känns helt sjukt. Min första cosplay liksom
![]()
Snygg! Gillar verkligen glittret i rustatygen.Sytt en partyklänning.
Visa bifogad fil 66545
Tyg från Rusta, mönster från burda style. Det enda som saknas är ett party.
Helga HufflepuffVad blir det för något?
Eller vem, kanske?![]()
Kul!
Det går inte att förlänga hängslena på något smidigt sätt?Hängselbyxor!
Visa bifogad fil 66743
Hängslena är typ två centimeter för korta så det sträcker när jag sitter ner. Det får vara stå-byxor.
Jag funderade på det, men kommer inte på nåt bra.. de måste sprättas bort i så fall tror jag och det orkar jag inte. Men om någon har tips tar jag tacksamt emot!Det går inte att förlänga hängslena på något smidigt sätt?![]()
Sy två korta bitar till och gör knapp i ena änden och knapphål i andra, och förläng med? Och låtsas att det är en designdetaljJag funderade på det, men kommer inte på nåt bra.. de måste sprättas bort i så fall tror jag och det orkar jag inte. Men om någon har tips tar jag tacksamt emot!
SmartSy två korta bitar till och gör knapp i ena änden och knapphål i andra, och förläng med? Och låtsas att det är en designdetalj![]()
Är det tyg av julgardinerna?Sytt en partyklänning.
Visa bifogad fil 66545
Tyg från Rusta, mönster från burda style. Det enda som saknas är ett party.
Nä, de sålde tyg i 4 meters buntar också. Men det ser likadant ut tror jag.Är det tyg av julgardinerna?
Jaha, det har jag missat, har bara sett deras gardintyg i blå, röd och grön med glitter som de säljer varje julNä, de sålde tyg i 4 meters buntar också. Men det ser likadant ut tror jag.
Jaha, det har jag missat, har bara sett deras gardintyg i blå, röd och grön med glitter som de säljer varje jul![]()