Bukefalos 28 år!

Sytråden 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trosor till dottern. Syns fortfarande inte i stuvlådorna 🙈
IMG_20210320_202326_555.jpg
 
Köpte ett pdf-mönster från Australien så ville provsy för att se om jag tolkat storleken rätt. Det enda tyg jag hittade hemma var rester av en fleecefilt sen jag gjorde en snuffelmatta till hunden så det fick bli en flecceklänning. Är nybörjare på det här så är faktiskt rätt nöjd med första försöket att sy en klänning. Avvek lite från mönstret för att göra det lättare för mig själv.
20210322_145037.jpg
 
Min favoritjacka har krympt :cautious:
Jag behöver sy en ny (för köpa är för noobs :D). Men tyg, vad ska man ha för tyg? Tips tips tips!
Vill inte ha softshell annars är jag öppen för det mesta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Börjar ny tråd då den gamla blivit låst :) Syr rätt mycket nu, då jag lovat mig själv att beta av minst 15 projekt innan jag köper nya...
27 28 29
Svar
574
· Visningar
28 976
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
939
Senast: Tonto
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
784
Senast: Mint
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
315
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp