Sytråden 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har klippt ut en del trosor, och håller på och syr lite. Och dricker vin 😇
Snapchat-1565835744.jpg
 
Jag smällde sista tvillingnålen i veckan så det blir till att ragga nya i morgon. Har 2 T-shirts att sy klara som mannen ska få i födelsedagspresent på onsdag.
Efter det blir det 2 set till barnen och sen ngt till mig ☺️
 
Work in progress
16344669095878485712341611822054.jpg


Kragen ser orimligt hög ut. Får se om jag gör den lite mindre innan jag syr i fodret.
Ska sätta tryckknappar på fickorna med.
Nu håller jag på med att klippa ut delarna till fodret. Många många delar..

Funderar på att sätta dragsko i luvan, tror ni det blir bra? Eller är det onödigt jobb? Måste skaffa svarta öljetter i så fall.
 
Work in progress
Visa bifogad fil 78255

Kragen ser orimligt hög ut. Får se om jag gör den lite mindre innan jag syr i fodret.
Ska sätta tryckknappar på fickorna med.
Nu håller jag på med att klippa ut delarna till fodret. Många många delar..

Funderar på att sätta dragsko i luvan, tror ni det blir bra? Eller är det onödigt jobb? Måste skaffa svarta öljetter i så fall.

Jatte snygg!
 
Lite overlock, och har fått rådet från en sömmerska att vänta till jag hittar en äldre Husqvarna då de är bra och prisvärda.

Men nu har jag hittat en Brother 3034D på marketplace, och funderar på om jag ska slå till. Någon som vet om det är en bra maskin? Ligger ute för strax över 1000-lappen, men gissar att det finns lite prutmån..
 
Lite overlock, och har fått rådet från en sömmerska att vänta till jag hittar en äldre Husqvarna då de är bra och prisvärda.

Men nu har jag hittat en Brother 3034D på marketplace, och funderar på om jag ska slå till. Någon som vet om det är en bra maskin? Ligger ute för strax över 1000-lappen, men gissar att det finns lite prutmån..
Jag är jättenöjd med min. Har haft den i över tio år och sytt massor på den.
 
Min Brother 1034 D ar ju ratt ny och jag kan den inte sa bra annu, men jag ar super nojd med de funktioner jag har hunnit prova.
 
Teas konståknings koreograf ville att vi skulle beställa dem här till halloween och jag insåg att dom troligen inte hinner komma fram i tid. Så jag vågade inte chansa.
 

Bifogade filer

  • D132F90D-AE09-466A-A48D-A930A637C0F6.png
    D132F90D-AE09-466A-A48D-A930A637C0F6.png
    226,8 KB · Visningar: 106
Jag har lånat ut min jubel och Balubabok och nu sitter jag här med ett par byxor från boken och kan inte för mitt liv komma på hur man gjorde fickorna 🙈
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
779
Senast: Rosett
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 206
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
749
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp