Nu har jag gjort ett test. Eftersom jag gjorde om mönstret, missade jag att jag inte kunde följa beskrivningen helt, så jag fick improvisera lite. Vet inte om jag vågar göra den i "fintyget" dock

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, jag gillar själva tröjan, men var mer tveksam till just luvan. Får se om jag kanske har en krage från ett annat mönster som jag kan kombinera med den här. Annars testar jag nog att sy en med mudd i halsen istället.@Therese1988 Tycker att den där blev snygg, gillar färgerna också!
Om du är osäker på huva så kanske en bred polokrage skulle funka? Jag tycker liksom att enhörningarna skulle göra sig så bra på en myströja(Åter igen, jag kan inte sy mer än att laga grejer hjälpligt, krage kanske är ännu krångligare än huva)
Typ såhär ungefär https://www.dunken.se/images/zoom/sweatshirt-hog-krage-dam.jpg
Förresten, vilka enhörningar menade du? Det var två sorterMudd blir säkert också bra annars! Jag är nöjd så länge jag får titta på enhörningsplagg![]()
Det spelar ingen roll. Jag är mycket förtjust i båda!Förresten, vilka enhörningar menade du? Det var två sorterDet med blå botten eller det med regnbågar?
Idag har jag varit på skrotenHar köpt massa tyger så har många nya projekt att sätta igång med nu
![]()
Supersnygg! Får man fråga vad det är för mönster? Inte för att jag syr själv men jag brukar kunna tvinga ena dottern att sy till mig...Jag har sytt färdigt några ufon som legat i några månader. En fen klänning/tunica i dubbel muslin.Visa bifogad fil 85351
Verkligen! Jag och en kompis var inne i två timmarJag vill också till skroten! Min favoritaffär![]()
https://fancytigercrafts.com/products/fen-pdf-pattern jag köpte mitt mönster från fagert.Supersnygg! Får man fråga vad det är för mönster? Inte för att jag syr själv men jag brukar kunna tvinga ena dottern att sy till mig...
Snyggt!@dobbis nu har det blivit ett täcke åt hunden. Ritade av hennes Back on track täcke och sydde det I gul trikå med fleecefoder.
Visa bifogad fil 85398
Tack!Snyggt!![]()