Sytråden del 4

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Ceta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 599
  • Visningar Visningar 88 045
Båda var väldigt trevliga, och mönster jag absolut kan tänka mig (särskilt det andra)! Dock inte riktigt den klänningen jag ser framför mig av detta tyget dock 😅 tänker lite vidare kjol och lite mer uppklädd vibe :)
Om du hittar en överdel på en klänning du gillar kan du addera en cirkelkjol av något slag kanske för att få önskad vidd och längd?

Om du hittar en överdel på en klänning du gillar kan du addera en cirkelkjol av något slag kanske för att få önskad vidd och längd?
Tack för tanken, men cirkelkjol känns inte heller rätt.
Är en kvinna på Instagram som syr och säljer som har en modell som hon ofta gör, tror det är den som fastnat lite i mitt huvud 😅 Hon säljer dock inte sina mönster tyvärr, så därav att jag söker vidare..

Inspirerad av dagens regn vill jag sy en regnkappa. Mönstret är klart, Duchess jacket av Ellie and Mac fast med en huva. Och kanske dragkedja istället för knappar.
Men tyg, jag vet inte vad jag ska ha för tyg. Hittar inget som motsvarar min vision ;)

Inspirerad av dagens regn vill jag sy en regnkappa. Mönstret är klart, Duchess jacket av Ellie and Mac fast med en huva. Och kanske dragkedja istället för knappar.
Men tyg, jag vet inte vad jag ska ha för tyg. Hittar inget som motsvarar min vision ;)
Är det inte väldigt svårt att sy en regnkappa själv och få den tät?

Finns det nåt man kan köpa för att fålla (tunna) äger ingen symaskin..

Tunna gardiner ska det såklart stå 😁
Dom är rejält för långa.. eller kan man klippa av i önskad längd, eller kommer det fransa sig då?
1000096773.webp

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 745
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 152
Senast: Sharpless
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 581
Senast: Edla
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 333

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka