Sytråden del 5

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Ceta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 656
  • Visningar Visningar 23 771

Bukefalos 30 år!

Jag har världens finaste Bamse-tyg hemma, 0,8 meter.
1785838798482.webp

Men vad ska jag göra med det? Vanligt t-shirt känns inte så skoj, fast samtidigt är det ju det som används mest.
Kanske någon variant med kuverthals? Eller kanske raglan? Hmm. Jag behöver inspiration!

Frågade sonen vad han ville ha och han svarade "Kepa!" :grin: Så det får väl bli en mössa av det som blir över.

Jag har världens finaste Bamse-tyg hemma, 0,8 meter.
Visa bifogad fil 189093

Men vad ska jag göra med det? Vanligt t-shirt känns inte så skoj, fast samtidigt är det ju det som används mest.
Kanske någon variant med kuverthals? Eller kanske raglan? Hmm. Jag behöver inspiration!

Frågade sonen vad han ville ha och han svarade "Kepa!" :grin: Så det får väl bli en mössa av det som blir över.
Jättegulligt tyg!! Vad har du för keps-mönster? Det lät roligt.

Jättegulligt tyg!! Vad har du för keps-mönster? Det lät roligt.
Jag har nog inget bra tror jag. Det är så svårt med storleken tycker jag.

Jag har visserligen ett som heter Cool cap från Hecho con amor som var bra vill jag minnas. Med nackskydd! Kommer ihåg att jag hade väldigt svårt att få till storleken.

Sy en klänning. Inget särskilt tillfälle eller så. Mönstret ligger länkat högre upp
Kommer inte ihåg vad jag läst flera inlägg tidigare... :crazy:
Då tycker jag mörk för mönstret syns bättre. När det inte är något som gör att vit-vitt är motiverat av stil/användning. (plus jag är så himla praktisk så jag anser det mer användbart att inte ha helvitt)

Liknande trådar

• Sytråden del 4
  • Jag vill bli mer sparsam
  • Mod att våga starta en relation
  • Vad gör DU för att hjälpa till med integrationen?

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Rintränings- och utställningstråd
  • Valpkull!

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka