Sytråden del 5

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Ceta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 656
  • Visningar Visningar 23 765

Bukefalos 30 år!

Låtit Brodyrmaskinen jobba lite idag. Ska bli muggunderlägg.
IMG_20260809_193131.webp

Funderar på ett verktyg att sätta öljetter med.
@Trott du tipsade om nåt för länge sen, med utbytbara tillbehör. Minns inte vad företaget hette :bag:

Vore bra med nåt till tryckknappar med. Prym har ju också men jag tycker den ser lite klen ut
1786701626039.webp

Funderar på ett verktyg att sätta öljetter med.
@Trott du tipsade om nåt för länge sen, med utbytbara tillbehör. Minns inte vad företaget hette :bag:

Vore bra med nåt till tryckknappar med. Prym har ju också men jag tycker den ser lite klen ut
Visa bifogad fil 189531
Ja den där ser klen ut.

https://sewingheartdesign.com/produkt/knappressar-och-tillbehor-info/ där har du rejäla grejer. Mina händer klarar inte sån vanlig tång, har för mig du har problem med händerna också, så då kan det vara värt att köpa riktiga grejer. Dock olika insatser till color snaps och tryckknappar/ringknappar.

Ja den där ser klen ut.

https://sewingheartdesign.com/produkt/knappressar-och-tillbehor-info/ där har du rejäla grejer. Mina händer klarar inte sån vanlig tång, har för mig du har problem med händerna också, så då kan det vara värt att köpa riktiga grejer. Dock olika insatser till color snaps och tryckknappar/ringknappar.
Ja precis, händerna protesterar värre och värre med tången. Bra blir det inte heller när jag inte orkar trycka ihop det ordenligt. Får kolla på en sån!

Inte nöjd. Passformen blev sådär. Tagit in den fem cm över bysten och ändå inte tillräckligt. Gjorde fulvariant och bara vek in sidorna lite. Orkar inte. Dessutom var mönstret konstigt ritat så delarna till livet var olika långa. Kortade ett par centimeter där med.
IMG_20260816_181634476.webp

Inte fållat än. Den får hänga till imorgon så får jag fundera på hur jag ska göra. Tur att det var ett billigt tyg.

Liknande trådar

• Sytråden del 4
  • Jag vill bli mer sparsam
  • Mod att våga starta en relation
  • Vad gör DU för att hjälpa till med integrationen?

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka