Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du sy i en spets runt om halsen?Blev alldeles för djup urringning för min smak. Visa bifogad fil 180084
Den sitter snyggare på mig än på provdockan. Men lite för urringad tycker jag nog.
Nja, jag är inte så förtjust i spets.. i kjolfåll är det okKan du sy i en spets runt om halsen?
Beror på vilken prisklass det är på maskinen skulle jag säga. Vissa har "automatiskt pressarfotstryck" vilket jag upplever fungerar lika bra som "one size fits all"Jag tänkte försöka sy i läder. Maskinen gillade det intefår plocka fram min gamla Singer Heavy Duty tror jag minsann. Den har inte varit framme på länge.
Det går inte justera pressarfotstrycket på min vanliga maskin. Brukar det vara så?
Är inte helt nöjd med den, har inte varit sen jag köpte den. Funderar på att byta till nåt annat. Men vad? Den eviga frågan..
En texi, de var poppis för några år sen. Ganska billig. Jag gillar den inte så jag borde byta.Beror på vilken prisklass det är på maskinen skulle jag säga. Vissa har "automatiskt pressarfotstryck" vilket jag upplever fungerar lika bra som "one size fits all"vad har du för maskin nu?
Ah ja just ja. Ja, den kanske gjort sitt, det känns ju som du har utvecklats i sömnaden, både att du syr mer men också andra saker än förut! Då är det roligare med en maskin av bättre kvalité ocksåEn texi, de var poppis för några år sen. Ganska billig. Jag gillar den inte så jag borde byta.
Helt rätt! Jag tror jag ska kolla på en ny maskin redan i veckan faktiskt. Vet inte riktigt vad jag vill ha bara. Kollar på en Husqvarna Viking Onyx just nu, den ser fin ut. Ska in i butiken och kika medAh ja just ja. Ja, den kanske gjort sitt, det känns ju som du har utvecklats i sömnaden, både att du syr mer men också andra saker än förut! Då är det roligare med en maskin av bättre kvalité också![]()
Kom upp och gå på mässa med mig 13/2 och titta på massor med olika maskinerHelt rätt! Jag tror jag ska kolla på en ny maskin redan i veckan faktiskt. Vet inte riktigt vad jag vill ha bara. Kollar på en Husqvarna Viking Onyx just nu, den ser fin ut. Ska in i butiken och kika med
Det är lite för långtKom upp och gå på mässa med mig 13/2 och titta på massor med olika maskiner