Sytråden del 5

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Ceta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 656
  • Visningar Visningar 23 808

Bukefalos 30 år!

Jag gillar dom inte alls. Jag kanske köpte för stora men för mig är dom hemska. Jag sätter upp håret med dem.
Skulle gissa dom är för stora då :) jag föredrar mina smala, de lite bredare funkar men ogillar de med långt "skaft" och hatar dom största 🤣
IMG_20260302_210018.webp

Nu hörrni ska ni få höra något otroligt!

Jag har inget, jag upprepar: INGET! tyg lämpligt för barnskjorta hemma. Några små stuvar, men det räcker inte till en hel skjorta om jag inte ska lapptäcka mig igenom den. Kors i taket. Jag som var sugen på att sy en skjorta till tvåårskalaset om en månad.

Som backup-plan tänkte jag sy ett par mjukisbyxor till honom. Men, inget joggingtyg hemma heller!
Vad är detta?!

Stuvar har jag gott om, men inga större bitar. Mer lagom till typ knälappar än något annat..

Jag veeeet att jag sa inget tygshoppande, men nu är det ju nästan misär här hemma!

Nu hörrni ska ni få höra något otroligt!

Jag har inget, jag upprepar: INGET! tyg lämpligt för barnskjorta hemma. Några små stuvar, men det räcker inte till en hel skjorta om jag inte ska lapptäcka mig igenom den. Kors i taket. Jag som var sugen på att sy en skjorta till tvåårskalaset om en månad.

Som backup-plan tänkte jag sy ett par mjukisbyxor till honom. Men, inget joggingtyg hemma heller!
Vad är detta?!

Stuvar har jag gott om, men inga större bitar. Mer lagom till typ knälappar än något annat..

Jag veeeet att jag sa inget tygshoppande, men nu är det ju nästan misär här hemma!
Du får slakta ett påslakan.

Liknande trådar

• Sytråden del 4
  • Jag vill bli mer sparsam
  • Mod att våga starta en relation
  • Vad gör DU för att hjälpa till med integrationen?

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • Valvaka!
  • Webinarier/minikurser

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka