även när du klipper alltså inte bara när du skär ut? Har tyngder, sen nålar jag fast mönstret och klipper ut det.När jag klipper ut använder jag vikter. Mycket smidigare än nålar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
även när du klipper alltså inte bara när du skär ut? Har tyngder, sen nålar jag fast mönstret och klipper ut det.När jag klipper ut använder jag vikter. Mycket smidigare än nålar
Jag avskyr att skära mönster, jag klipper alltid.även när du klipper alltså inte bara när du skär ut? Har tyngder, sen nålar jag fast mönstret och klipper ut det.
Ah okej, jag hade nog oroar mig för att mönstret skulle flytta på sig när jag lyfter tyget med saxen samt vrider och vänder för att klippa.Jag avskyr att skära mönster, jag klipper alltid.
Inga problem alls.Ah okej, jag hade nog oroar mig för att mönstret skulle flytta på sig när jag lyfter tyget med saxen samt vrider och vänder för att klippa.
Skulle gissa dom är för stora dåJag gillar dom inte alls. Jag kanske köpte för stora men för mig är dom hemska. Jag sätter upp håret med dem.
jag har mellanstorleken av dom 3, använder dom bara när jag "nålar" saker på Gissa.Skulle gissa dom är för stora dåjag föredrar mina smala, de lite bredare funkar men ogillar de med långt "skaft" och hatar dom största
Visa bifogad fil 181977
Ja verkligen stora dåMina är ca fyra cm långa två cm breda
Inte konstigt att jag avskyr domJa verkligen stora dåmina smala är 0.5 cm breda och ca 2 cm långa.
Va fin!Nu till något roligare en liten polo av en stuvbit från selfmade
Du glömde stryka denEtt ganska tråkigt projekt. La upp en gardin så den passar framför skafferiet.
Visa bifogad fil 182227
Har medvetet gjort den lite för lång, för den lär krympa i tvätten.
OrkaDu glömde stryka den![]()
![]()
Du får slakta ett påslakan.Nu hörrni ska ni få höra något otroligt!
Jag har inget, jag upprepar: INGET! tyg lämpligt för barnskjorta hemma. Några små stuvar, men det räcker inte till en hel skjorta om jag inte ska lapptäcka mig igenom den. Kors i taket. Jag som var sugen på att sy en skjorta till tvåårskalaset om en månad.
Som backup-plan tänkte jag sy ett par mjukisbyxor till honom. Men, inget joggingtyg hemma heller!
Vad är detta?!
Stuvar har jag gott om, men inga större bitar. Mer lagom till typ knälappar än något annat..
Jag veeeet att jag sa inget tygshoppande, men nu är det ju nästan misär här hemma!
Jag har inga att slakta.Du får slakta ett påslakan.