Ska nog faktiskt investera i att köpa lite olja också. Har fått liiite mersmak att sy kläder jag kan ha på mig i vardagenJag törs inte ens glänta på den där luckan på min![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska nog faktiskt investera i att köpa lite olja också. Har fått liiite mersmak att sy kläder jag kan ha på mig i vardagenJag törs inte ens glänta på den där luckan på min![]()
Tack jag är mycket nöjd med den stuvbiten ska göra en ärmlös klänning oxå återkommer med denMen jisses så snygg tröja @Petronilla ! Och då tycker jag egentligen inte om rött!
Sy den lite tight och skicka honom på träningslägerHittade inlägget där jag skulle sy skjorta. Tror ni jag skrivit vilken storlek jag valde till slut?! Gah! Jag måste börja storleksmärka allting. Är ju enkelt när jag har en skärplotter och vinyl, men jag kommer aldrig för mig att faktiskt märka med storleken. Suck, blir så trött på mig själv.
Men, nu googlade jag att man ska ha 5-7 cm rörelsevidd på en skjorta. Jag testar. Tyget var på rea så det var inte så dyrt. Passar den inte får han börja träna igen![]()
Jag har lust med detSy den lite tight och skicka honom på träningsläger![]()
Kör försiktigt och ta hand om digTog en paus med lite yoghurt i soffan tillsammans med tilda, och kollat på ett halvt avsnitt Evil lives here, och nu har jag iaf klippt ut lite löptrosor. Men nu lär jag sova, så jag kan upp tidigt att sy, lär hinna packa bilen också.
TackKör försiktigt och ta hand om dig
Vad jag förstått så är den gamla maskinen nog bättre än de modernaFått ngt slags städryck och organiserat om lite i tygförvaringen. Hittade ett par ej tvättade bitar i önskade färger att sy fler tshirts av. Kan alltså strunta i min påbörjade varukorg hos onlinebutiken! Blev billigt och bra!
Nu när symaskinen inte fungerar vill jag såklart sy massor med resultatet att jag klipper mönsterdelar som en tokig...
Funderar på om det är värt att lämna in 20 år gammal maskin på rengöring/reparation eller om jag ska kosta på mig en ny?