Ta bort tråd?

S

sandrorita

Hur gör man för att ta bort gamla trådar som man själv inte vill ha kvar. OBS! Som man själv har lagt ut/startat? :)
 
Sv: Ta bort tråd?

Är det Gunnar som man måste få tag på för att ta bort trådar i forumet? Iaåfall hur får man tag på han? :) OM det inte är det, hur får man tag på den som kan ta bort det? :)
 
Sv: Ta bort tråd?

Generellt sett kan man inte ta bort trådar, men om du har gjort ett stort misstag kan du fråga moderatorn för det aktuella forumet snällt. Men det är undantag mer än regel och överlag får du vara beredd att tänka efter före innan du postar en tråd.
 

Liknande trådar

Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
707
Senast: Alexandra_W
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 440
Senast: Tilly_85
·
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 305
Senast: Raderad medlem 149639
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 078
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp