Ta bort tråd?

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare sandrorita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 363
S

sandrorita

Hur gör man för att ta bort gamla trådar som man själv inte vill ha kvar. OBS! Som man själv har lagt ut/startat? :)

Sv: Ta bort tråd?

Är det Gunnar som man måste få tag på för att ta bort trådar i forumet? Iaåfall hur får man tag på han? :) OM det inte är det, hur får man tag på den som kan ta bort det? :)

Sv: Ta bort tråd?

Generellt sett kan man inte ta bort trådar, men om du har gjort ett stort misstag kan du fråga moderatorn för det aktuella forumet snällt. Men det är undantag mer än regel och överlag får du vara beredd att tänka efter före innan du postar en tråd.

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 669
Senast: Gandalf
·
Bukefalosnyheter Under trådrubriken inne i varje tråd finns prefix samt vem som startat tråden och när det gjordes. Jag har nu även efter det lagt till...
Svar
14
· Visningar
864
Senast: Ceta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Bukefalos Jag vet inte hur länge detta inlägg eller konto kommer få vara kvar. Jag har varit medlem på Buke sedan 2010 och jag uppskattar forumet...
Svar
4
· Visningar
2 298
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31