täckestorlekar

Svenskt halvblod, 170 cm cirka - 150-155
Svenskt halvblod, 148 cm - 135
 
ut i stallet med måttband å mät längden på han.. är de inte så man ska göra?? visst att alla täcken inte stämmer med storleken de utger sej från att vara.. men att mäta hästen är iaf va ja har gjort ¨de har funkat rätt så oki..
 
varmblod sto fd travare 168-grovt bygget. har 145-155 i täcken. endel merker kunne hun hatt 150 i, men det finnes sjelden.

sportsponni sto, 125- normal (unghest, utrent) har 115 ca i täcken. bucas i 115 er litt stort de fleste andre går.
 

Liknande trådar

Utrustning Nya ridskoleponnyn har bara en hoppsadel och jag funderar på att kosta på oss en egen dressyrsadel om jag hittar något begagnat. Men hur...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 915
Hundhälsa Jag vet ju att vissa raser, t.ex. border collie m.fl., kan vara känsliga mot ivermektin och i värsta fall bli riktigt dåliga och till...
Svar
11
· Visningar
789
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Folk som duschar med badkläder på badhuset 😡 Trots tydliga skyltar om att man ska duscha naken. Undrar om dom gör samma hemma. Varför är...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 930
Senast: alazzi
·
Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
1 001

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden
  • Elitloppet – en gång om året!

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp