Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
tassar.jpg


Tänk vilken oerhörd fantastisk förmån det är att få ha fyra tassar med tillhörande luden kropp i sin familj!
Tänk all den kärlek, glädje, tillgivenhet och tillit som man får ta del av.
Någon att prata och skratta med, någon att bry sig om, någon att värma sig på, någon att krama, någon som kommunicerar så oerhört rikt utan att formulera ett endaste ord.
Någon som är med, som är delaktig, som är glad ibland, ledsen ibland, pigg ibland, trött ibland, hopplös ibland, och som hela tiden drar ut en på hälsosamma promenader oavsett väder... ;-)
Någon som sätter sina tassavtryck i ens själ, som tar sin plats i familjen.
En individ, en varelse, en personlighet – ett litet hjärta som slår.

Tänk vilken oerhörd fantastisk förmån det är att få dela sitt liv med en sån kompis!
Red_Heart.gif


kopingen.jpg
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är så hjärtslitande tomt utan fyra tassar omkring mig. Hans matskålar är nu undanplockade. Men sovkorgen ligger kvar. Det spelar...
Svar
12
· Visningar
1 451
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 530
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Behöver nog mest skriva av mig lite. Jag upplever mig väldigt sällan nöjd och tillfreds med livet. Just nu har jag hamnat i en riktig...
Svar
14
· Visningar
4 101
Senast: starcraft
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hör hur det dånar utanför, och kan inte låta bli att öppna dörren och gå ut och sätta mig på huk på förstutrappen och bara...
Svar
9
· Visningar
2 468
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp