Bukefalos 28 år!

Tävlingstråd oktober - december 2011

Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Jag vet! :D Det går framåt och det är superkul! :bump: Tack för de fina orden :love:

quigley: Tack! :)
SaraMara: Haha! Zalza är sportig!! :rofl: Min lilla tjej har blivit stor :cry: :D
PathOfClovers: Tack! :) O kul med din start också!
RebeccaJoli: Tusen, tusen tack! :love:
 
Sv: Tävlingstråd oktober - december 2011

Fast, att dom springer behöver ju inte betyda att dom inte är trötta. Sen är det ju inte farligt för hästen att bli trött, det är väl mer slitaget man tänker på...
 
Sv: Tävlingstråd oktober - december 2011

Jo, det är jag med på.
Men totala ridtiden var runt 2 timmar, så även om 4 starter låter mycket så är det ungefär lika mycket som alla ridskolehästarna går normala dagar. Ridskoleryttare som startar LC innebär ingen vidare hård ridning, det som sliter är väl mest att hon inte jobbar rätt med alla ryttare, men det gäller ju övriga dagar också.
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Såg er, supertrevligt såg det ut :)
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Nej, funktionär ;) Hoppas du tyckte tävlingen flöt på bra!
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Jag förstår! Jaa, det flöt på bra! Så bra anläggning också med allt på samma ställe, jag kommer gärna tillbaka!
Kallt och mörkt bara men det kan ju inte ni rå för! ;)
 
Sv: Tävlingstråd oktober - december 2011

OMG! ditt slit i Danmark lönar sig! Om du inte kvalar till YR-SM är det fn skandal...

:bow: till talangfulla ryttare som JOBBAR sig mot toppen utan en massa pengar på fickan :bow:
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

+JoCfin Tusen, tusen tack! :love: :bow: Det är mycket kvar, men det känns som att det går framåt!
 
Sv: Tävlingstråd oktober - december 2011

Ser jättebra ut! :bow:Vad kom du på för plats o fick för procent?
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

KL

Slänger in en film från vår första tävling idag, även om det är en hopptävling så är vi ju i grund och botten ett dressyrekipage. Min första tävling någonsin och vår gemensamma debut. Slakta oss inte är ni snälla, jag är glad att vi överlevde men någon stilhoppning kan man knappast kalla det.:)

http://www.youtube.com/watch?v=b-v-8JuYqQM&feature=youtu.be
http://youtu.be/R9-iN27ZgW4 Framridning
 
Senast ändrad:
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Ja det märks att ni är dressyrekipage, vita lindor på hopptävling:eek::D

Tycker att hon är jättesöt! Lite vingligt och "funderande", men hon gör ju vad du ber henne om:)
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Haha men det är ju så fiint! Ja, det var väldigt vingligt och ofokuserat, mest på grund av att jag var helt paralyseead av nervositet så jag glömde rida.:D Hästen är ju hur schysst som helst faktiskt!
 
Sv: Tävlingstråd oktober - december 2011

Balanserat, trevligt, lugnt o fint!:bow::bow: Detta är nog ett jättebra sätt att få fram hennes framåtbjudning mer. Men för BÖVELEN tös!:eek: Skippa vita lindor o mörka ridbyxor ihop med kavaj!!!:rofl::rofl:
 
Sv: Tävlingstråd oktober - december 2011

+ Marvin!

Tack, vad glad jag blir! Det var första gången vi hoppade en hel bana och vi hade inte hoppat på en månad så jag är faktiskt ganska nöjd med rundan, framför allt är jag glaaad över att hästen är så snäll! Angående vår snygga, dressyriga matchning med lindorna och mina inte så tävlingsmässiga ridbyxor så ska outfiten slipas på tills nästa säsong.:rofl:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Orolig matte! Jag röntgade min hund och fick resultatet C/C med subluxation i båda höftlederna. Jag ifrågasätter inte resultatet och ju...
Svar
14
· Visningar
1 265
Senast: Otherside
·
Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
533
Senast: Mineur
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
849
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ i oktober -21 opererade jag bort en stor hjärntumör på 7*7cm, visste inte att jag hade en, den upptäcktes 3v innan av att jag fick ett...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 660
Senast: Petronilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Färsk/frystorkat foder

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp