Bukefalos 28 år!

takhöjd i gamla stall

Tar ut dom i alla fall, enbart för att ha allt på den säkra sidan. Det är inte bara snålhet smålänningar är kända för utan avundssjuka också. Tack för hjälpen.
 
Hmm, kan meddela att min stora häst (175 cm) lyckades ha sönder plastkåpan kring lysröret som sitter på 3 m höjd och det var INNAN hon var så stor som hon är nu...
 
Oj, men då hade hon väl inte alla fyra fötterna i marken samtidigt?
Stegringshöjd är ju 3,5 meter ,em man räknar med ca 2,90 för om de sträcker sig och det finns ju en del smidiga rackare...
 

Liknande trådar

Anläggning Vi har ett jobb att göra när det gäller taket på mitt stall. Det är en 100 år gammal byggnad och tegeltaket ligger ovanpå det gamla...
Svar
4
· Visningar
275
Senast: lizzie
·
Ekonomi & Juridik Nya grannar i villaområde där vi har stall/lösdrift för tre hästar. Vinterhagen ligger mot grannens tomt men mer än 4m från huset och...
2
Svar
36
· Visningar
4 992
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 748
Senast: CaisaCax
·
Anläggning Jag håller på att se över ventilationen i vårt stall som är av den äldre typen byggt med tjocka tegelväggar och innertak av träplank...
Svar
19
· Visningar
707
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp