nyttnick
Trådstartare
Tack för tipset!Om du väljer att köpa online, dubbelkolla att det är nordisk layout/svenska tecken på tangentbordet. Inet, webhallen och maxgaming t.ex. säljer tangentbord med både nordisk och utländsk layout.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipset!Om du väljer att köpa online, dubbelkolla att det är nordisk layout/svenska tecken på tangentbordet. Inet, webhallen och maxgaming t.ex. säljer tangentbord med både nordisk och utländsk layout.
Okej, fattar! Bra tips. Jag känner mig bara så dum, för jag fattar verkligen inte det här. Jag är också extremt ointresserad för egen del, men vill ju förstå och kunna bidra till hans intresse.Kolla hur den butikens gamingutbud är. Kanske värt att ringa och fråga?
Annars är det väl som med skor- öppet köp gäller vid postorder... beställ hem några olika och sänd tillbaka de som inte passar.
Jag förstår!Den som det visste. Introvert är bara förnamnet. Och säkert en rädsla för att säga något fel, vara fel etc. Det tog mig två år att övertyga honom om att fråga sin lärare om vad som egentligen förväntades på lektionerna t ex. Det är helt klart inte något han pratar om med sina vänner iaf.
Jag glömde - jag vet inte vad han har idag, det är med honom hemma hos hans pappa för tillfället, så det måste jag i så fall dubbelkolla.Vad har han idag och vad spelar han för spel?
Vad man gillar är ju liksom en smaksak många gångerMånga av mina gaminpolare har ju inte fullstora längre tex. Vissa vill bara ha mekaniska, andra optiska etc.
Men kolla på Asus Rog eller på Corsair K70 serien kanske?
Jag har ett Asus ROG Claymore II och har inga problem med responshastigeten iaf.
Det kommer nog. Han är mycket mer social idag än för 3 år sedan. Har till och med åkt själv med kompisar till Liseberg osv, men det är just det där andra med att fråga och att ta hjälp. Det sitter lite långt inne. Jag är bara glad att han ändå är social överhuvudtaget och det hör jag hela vägen ner till köket att han är när de spelarJag förstår!
Tänkte mest att det ofta är stor skillnad mot att prata/fråga utanför spelet =)
Ah okej. Spelar han "bara" det så handlar det nog mest om känslan i tangetbordet snarare än responstiden egentligen.Jag glömde - jag vet inte vad han har idag, det är med honom hemma hos hans pappa för tillfället, så det måste jag i så fall dubbelkolla.
Han spelar allt från Roblox och Minecraft till typ Valorant och om jag har fattat det rätt så är det väl mer det senare som kräver mer finesser än de två första.
Frågade en kompis som faktiskt är prospelare (i annat spel), han har ett
Razer Huntsman V3 Pro.
Om du vill ha nått att jämföra med.
Maken har Huntsman, jag har Ornata v2. Han hatar mitt, jag hatar hans!Frågade en kompis som faktiskt är prospelare (i annat spel), han har ett
Razer Huntsman V3 Pro.
Om du vill ha nått att jämföra med.
Det tror jag med!Maken har Huntsman, jag har Ornata v2. Han hatar mitt, jag hatar hans!
Tror att det är värt att lägga tid på att åka och "känna" på olika tangentbord.
Jag köpte ett sånt sist, med tysta switchar och lågprofil tangenter...bara för att sen inse att det inte går att använda extraknapparna i skyrimJag älskar Logitechs gamingtangentbord, eftersom de har de där extra macro-knapparna! Eftersom jag spelar WoW som kräver typ en miljon keybinds är de knapparna guld värda!
Mus är så mycke värre å hitta. Alla möss nu förtiden har nån form av räfflat material vid tummen. Inte kul när man har sensory issues.Jag köpte ett sånt sist, med tysta switchar och lågprofil tangenter...bara för att sen inse att det inte går att använda extraknapparna i skyrimtog även lite tid att få lillfingret att sluta leta efter macroknapparna som standardpositipm
men älskar tangentbordet. Blev full logitech suite sist
Men ja, känslan är a å o. Gick runt flera gånger för att trycka å känna. Musen va nästan värre, jag har lite speciellt grepp tydligen![]()