Tapeter - vad skulle ni välja?

Sv: Tapeter - vad skulle ni välja?

Fast den är ju svart runt om så att säga. det är "bara" hyllorna som inte är det... Eller hur menar du? Är jag dum nu?!
 
Sv: Tapeter - vad skulle ni välja?

Jag menar att man målar allt svart och sen tapetserar (eller nåt) på utsidan för att göra hyllan lite mer spännande och levande. :) Eller så kan man sätta något på baksidan. Svartamålade trämöbler kräver lite "lull lull" för att inte bli stora, mörka klumpar.
 
Sv: Tapeter - vad skulle ni välja?

Jaa, nu är jag med, febern och medicinen gör mig lite lullig i skallen :crazy: :o
 
Sv: Tapeter - vad skulle ni välja?

Eller så enas ni om en färg som båda tycker om och målar rubbet i den istället. Jag är rädd för att allt i svart blir för dominerande i rummet om det inte är ett stort rum. Tassens förslag med tapeter låter intressant, men jag vet inte om det räcker.

Möblernas funktion är säkert bra, men...;)
 
Sv: Tapeter - vad skulle ni välja?

Tom dem är överflödiga - funktionerna alltså.
Men näe. BLÄ!
 
Sv: Tapeter - vad skulle ni välja?

Jo, jag tänkte faktiskt på det när jag såg dina bilder - så mycket hyllutrymme, och så lite prylar! Men jag vågade inte föreslå att ni skulle sälja nån hylla. :D
 
Sv: Tapeter - vad skulle ni välja?

Uppdateringar: Jag har "lurat" till mig at slänga ut tvmöbeln mot att bokhyllan får vara kvar :D
Så nu blir det nytt vitrinskåp och ny tv möbel :banana:

Bokhyllan får stå kvar... så länge ;)
 
Sv: Tapeter - vad skulle ni välja?

Så nu är det bara en svart-trä möbel kvar alltså? Livet blir allt ljusare... :D
 
Sv: Tapeter - vad skulle ni välja?

Bra jobbat där. :D Du har nu lärt dig regel nummer 1 rörande "sambos och inredning"; "När en man säger nej så är det blott ett utgångsläge för förhandling". ;)
 
Sv: Tapeter - vad skulle ni välja?

Ja, det tycker jag med.. Nu ska vi bara ta hit festvandalerna som kikar ut bokhyllan också som Tassetass föreslog :angel:
 
Sv: Tapeter - vad skulle ni välja?

Ungefär ja, jag känner mig så grymt elak och ond men fan vad glad jag är :D
 
Sv: Tapeter - vad skulle ni välja?

Jag tror det jag med.
Men då kan vi ju spåna direkt i - vilken tvmöbel ska vi ha?

Vardagsrums bordet är levsviks :)
 
Sv: Tapeter - vad skulle ni välja?

Aha. :D

TV-bänkar är knepigt. Jag tycker de allra flesta som finns ute nu är ganska fula. :o Min visas på bild nedan (även den från IKEA, men det hjälper ju inte dig då den bara finns i vitt ;) ) och jag tror att en liknande modell skulle passa bra ihop med bordet.

200710171144.jpg


(Ignorera allt rackel på bilden, den där bilden togs när jag nyss fått bänken på plats).
 
Sv: Tapeter - vad skulle ni välja?

76192_PE195672_S3.jpg


Lite längre utan lådor men ja, iaf :p
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har bott i mitt hus i snart 10 år. När jag flyttade in var barnen 1 och 4, så det har slitits rätt bra på ytskiktet. Det är öppen...
Svar
5
· Visningar
656
Senast: nyttnick
·
Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 477
Senast: Ullmerkott
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 660
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 956
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp