Taskiga "kompisar".. Hur mycket ska man lägga sig i?

Sv: Taskiga "kompisar".. Hur mycket ska man lägga sig i?

Jag skull nog allra helst förklara för både barnen och deras föräldrar att barnen inte är välkomna hem till oss för att leka så länge de är dumma mot sonen. Jag skulle även säga att sonen inte kommer tillåtas gå hem till dem och leka.

All eventuell lek skulle ske under strik uppsyn hemma hos oss. Det skulle väl antingen resultera i att "kompisarna" faktiskt börjar bete sig bättre och blir riktiga kompisar eller att de tröttnar på övervakningen och inte vill fortsätta leka tillsammans. Båda utfallen är acceptabla.
 

Liknande trådar

Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
947
Senast: Praefatio
·
Övr. Barn Min son är bjuden på Halloweenfest nästa vecka hos en av sina bästa vänner, som är en klasskompis. Det är ett litet gäng barn som är...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 844
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 208
Senast: Destiny_D
·
Småbarn När jag var yngre läste jag en bok som handlade om att få svart bälte i vardagseffektivitet. På den tiden var jag intresserad av sånt...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
9 849
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp