Bukefalos 28 år!

Tassarna på nosen

Jag har börjat kika! :D Kaninsittning tror jag vi kan klara utan att jag knäcker min hjärna. :rofl: Jag har även roat mig med att börja lära honom lägga tassen emot flugsmällan. ( det var det första jag hittade:angel:) Det fattade han fort, hans strategi är alltid, "bita" nähä inget godis, jag provar att slå med tassen. :D Dottern tycker att det är kul med high five så det ger mycket godis. :)

Då var Totorofilm helt i onödan då? :rage::laugh:

Jaja, han fick ju något att göra en stund i alla fall. :cautious:

(Flugsmälla är superbra förresten! :up: Jag tänkte ta en slev men alla var i diskmaskinen så det fick bli ett ikeakort som råkade ligga framme. :crazy::laugh:)
 
Jag satte en gummisnodd runt nosen (mjuk ) och klickade när hunden försökte få bort den :)

Efter mitt försök med tejpen lär Frej inte acceptera någon snodd heller :D. Jag kan ju prova i och för sig, men risken är att jag får en mycket förnärmad hund :p.
 
@Monstermom
Jag har inte kollat på filmerna än, men jag ska. Tack så mycket :).

Min hund är nog hyfsat lättlärd, det var ju bara det där med att träna sig själv först :cautious:.
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 497
Senast: Juli0a
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 197
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 326
Hundavel & Ras Jag tittar runt överallt jag kan komma på, läser dussintals böcker, ssk hemsidan , letar på forum och försöker bestämma mig för nästa...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
17 207
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp