Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*KL*
Alltså, hjälp! Jag är lite orolig över min gubbe men vet inte om jag är fånig bara. Jag gjorde ju den under första veckan i april och färgmässigt så har den läkt jättefint. Men alltså, man känner den liksom fortfarande om man drar handen över den. Ska det vara så verkligen? Min systers kille tatuerade sig dagen efter mig och drar man handen över hans arm så känner man inte alls tatueringen längre. Jag blir så himla orolig! Texten känns litegrann, gubben känner man jättetydligt.
Hahaha eller hur! Man måste tänka positivtSe det positivt! När du är 200 år och halvblind så kan du iaf känna att du har en tatuering.![]()
(Nästa gång ska jag bara lyssna på dig istället(Jag sa ju att det inte var någon fara.)
skönt att höra att fler blivit buckliga, då kan jag nog andas ut
När får jag egentligen pilla på min tatuering? Jag törs fortfarande inte riktigt röra den![]()
För övrigt så tycker jag tiden kan se till att gå jäkligt mycket fortare nu.. Förbannat att man ska behöva vänta tills i oktober när man så gärna vill göra nunununu!!!![]()
Yay, rätt svarTack!
Ja alltså jag är övernojig (vilket kanske framgår rätt tydligt av tråden) men jag är sån som person liksom - oroar mig för allt. En av mina många charmiga egenskaper
![]()