Tatueringstråden, del 4

20200520_124908.jpg
20200520_124908.jpg
 
Jag tycker inte placeringen gör så stor skillnad på smärta, däremot tiden. Tre timmar brukar vara gränsen för mig sen gör det för jävla ont oavsett var. Kortare än så - inga problem.
 
Mitt ben läker inte tipptopp :cautious: är två punkter som tjorvar. Gissar på att det blir nån friktion när jag har byxor kanske och går byxlös så fort jag kommer hem...
 
Jag ska tatueras idag :D! Jag och mannen fick det i bröllopspresent av vårt vänpar som är tatuerare. Motivet blir en bildserie av vår katt som hoppar typ. Det är utgångspunkten och så får vi se var vi hamnar ;). Den ska sitta på utsidan av vaden i allafall. Min första tatuering och mannens nr 7000.
 
Jag överlevde! :banana:

JA det gjorde ont! Men 1h tog det bara och jag tyckte det kändes som hälften :D
Men sjukt glad o stolt då jag är så smärträdd!

Tatueraren var lugn och trevlig, kommer absolut välja samma om jag vågar göra fler! :love:

Och själva tatueringen... Han visade skisssn när jag kom in och den var PERFEKT direkt!
Han hade totalt fattat vad jag ville ha! Blev nästan tårrögd! :heartcry:

Bild får ni vänta på, den är inplastad men jag väntar på bild på insta från tatueraren hehe.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 539
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
166
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 478
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp