Tatueringstråden, del 4

Dags igen! 1,5 år tog det att smälta smärtan :D
Samma tatuerare, som direkt efter min förfrågan ville rita upp den åt mig och bokade in mig i december :jawdrop::love1:

Blir underarm, musiktema (tänk lite mello hehe) men är jukt nervös över placeringen pga smärtan! Såå tunn hud där!

@Zoya håll utkik på Lennys insta i december :D
Underarmen tyckte inte jag gjorde särskilt ont. Utsidan av smalbenet ner mot vristen kändes betydligt mer.
 
Haha börjar näääästan bli övertygad av er nu :D ser mest fram emot hur han designat! Sist älskade jag den direkt! :love:

Får se hur stor jag vill ha den också, vill ju ändå att den ska synas!
Har ni ngn på underarmen så lägg gärna in en bild :)

Insida eller utsida? Jag har flera :D
 
Haha börjar näääästan bli övertygad av er nu :D ser mest fram emot hur han designat! Sist älskade jag den direkt! :love:

Får se hur stor jag vill ha den också, vill ju ändå att den ska synas!
Har ni ngn på underarmen så lägg gärna in en bild :)

Jag har på utsidan mina underarmar. Ingen farlig smärta alls tyckte jag. Men vet inte om det känns mer på insidan underarmen 😅 Tror min nästa kommer hamna där så lär få veta då haha.
 
Tänkte insida men inte helt säker faktiskt... Tänkte att jag kan se den lättast på insidan :D

Insidan är fint :) här är mina. Det ska dock fyllas i mer.
IMG_20211031_184130.jpg
 
Haha börjar näääästan bli övertygad av er nu :D ser mest fram emot hur han designat! Sist älskade jag den direkt! :love:

Får se hur stor jag vill ha den också, vill ju ändå att den ska synas!
Har ni ngn på underarmen så lägg gärna in en bild :)
Min på insidan
 

Bifogade filer

  • IMG_20210917_203715_791.jpg
    IMG_20210917_203715_791.jpg
    33,4 KB · Visningar: 52
Så.. Jag har börjat fundera på en ny taturering. Dels ska den täcka den där saken jag redan har på skuldran, men även byggas ut över hela/delar av ryggen. Exakt hur stor den blir vet jag inte riktigt ännu.

Har fått ihop en del bilder för inspiration, och behöver nu hitta en tatuerare som jag hjälpa mig sätta ihop det till en bild.
Men fastnar på hur tusan vet man vilken studio/tatuerare man ska välja?

Ser ju gärna att det är i närmsta staden (Landskrona), men har inget emot att köra till grannstäderna om jag vet att där är någon som är riktigt bra.

Suttit och tittat på en massa bilder, och i mina ögon är där inte så stor skillnad. Olika typer av tatureringar absolut, men min kommer inte troligen inte vara jättesvår, vilket gör att alla ser ut att vara lika duktiga (i mina otränade ögon då).
Hur väljer man? :confused:
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 487
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
164
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 465
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp