Tatueringstråden, del 4

Jag var lite spontan och gav mig själv en Falsterbosouvenir i födelsedagspresent :love:
20230713_214827.webp

Hur länge ska man vänta innan man rakar bort hår över tatueringen? Den kliade och fjällade lite i helgen men det är helt borta nu. Har inte haft sårskorpor eller så.

Hur länge ska man vänta innan man rakar bort hår över tatueringen? Den kliade och fjällade lite i helgen men det är helt borta nu. Har inte haft sårskorpor eller så.

Jag har inte frågat "min" tatuerare om just det (inte varit aktuellt hittills), men det tar ca tre veckor för huden att bli återställd efter en ny tatuering.

Tror inte jag delat innan. Men den på mitt knä. Lite halvkass bild men är väldigt nöjd med resultatet. Bilden gör den inte rättvisa pga vinkel etc. Den gjorde desutssom svinont att göra 🤣👌
1000004586.webp

Liknande trådar

Kropp & Själ 4/3 skadade mitt barn tummen på ett sätt som gjorde att hen var tvungen att sy fyra stygn. Skadan gick ner till benet. Såret har läkt...
Svar
3
· Visningar
550
Senast: Roheryn
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
678
· Visningar
20 431
Senast: Luem
·
Kropp & Själ Det finns flera anatomiskt utbildade här, så jag hoppas på svar... Frågan är: Sitter det något ligament/-fäste på båtbenet (i handen)...
Svar
3
· Visningar
316
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 324
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31