Telefonen har hängt sig hjälp

Bukefalos 30 år!

alazzi

Trådstartare
En Samsung A35. Den har fastnat i ett läge och inget fungerar. Försökte flytta SIM kortet till den telefonen som jag skriver på nu men jag fick inte loss kortet. Ja, tänk så beroende man är av telefonen...

Bifogade filer

• 20250908_085617.webp
    20250908_085617.webp
    61,5 KB · Visningar: 72
En Samsung A35. Den har fastnat i ett läge och inget fungerar. Försökte flytta SIM kortet till den telefonen som jag skriver på nu men jag fick inte loss kortet. Ja, tänk så beroende man är av telefonen...
När uppdaterade den sig senast? Min gjorde så nån dag efter uppdateringen det tog över en halvtimme innan det släppte. Lagom när sambon betalat på Ridskolan funkade det igen. Samma med dotterns nån gång.

När uppdaterade den sig senast? Min gjorde så nån dag efter uppdateringen det tog över en halvtimme innan det släppte. Lagom när sambon betalat på Ridskolan funkade det igen. Samma med dotterns nån gång.
Ingen aning. Den hängde sig igår kväll. Jag uppdaterar alla saker som jag får notiser om.

Tack för svar! Jag blir så stressad.

Jo jag hade den avstängd hela natten. Har även stängt av wlan för att reseta allt. Ingen knapp fungerar och jag vet i te hur jag ska rensa cachen.
Stäng av telefonen och sen:
  1. Press and hold the Side key and the Volume Up button simultaneously.

2. Release the Side key: when the phone turns on.

3. Continue holding the Volume Up button until the device enters the boot menu.

4. Use the volume buttons to highlight "Wipe cache partition" and then press the Side key to select it.

5. Press the Volume Down button to choose Yes, and then press the Side key to confirm.

6. The phone will restart automatically

Verkar ha fått igång den❤️❤️❤️

TUSEN TACK!!!!!!

Bifogade filer

• 20250908_094405.webp
    20250908_094405.webp
    37,9 KB · Visningar: 44

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn