Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När uppdaterade den sig senast? Min gjorde så nån dag efter uppdateringen det tog över en halvtimme innan det släppte. Lagom när sambon betalat på Ridskolan funkade det igen. Samma med dotterns nån gång.En Samsung A35. Den har fastnat i ett läge och inget fungerar. Försökte flytta SIM kortet till den telefonen som jag skriver på nu men jag fick inte loss kortet. Ja, tänk så beroende man är av telefonen...
Ingen aning. Den hängde sig igår kväll. Jag uppdaterar alla saker som jag får notiser om.När uppdaterade den sig senast? Min gjorde så nån dag efter uppdateringen det tog över en halvtimme innan det släppte. Lagom när sambon betalat på Ridskolan funkade det igen. Samma med dotterns nån gång.
Tack för svar! Jag blir så stressad.När uppdaterade den sig senast? Min gjorde så nån dag efter uppdateringen det tog över en halvtimme innan det släppte. Lagom när sambon betalat på Ridskolan funkade det igen. Samma med dotterns nån gång.
Jo jag hade den avstängd hela natten. Har även stängt av wlan för att reseta allt. Ingen knapp fungerar och jag vet i te hur jag ska rensa cachen.Starta om den?
Och ev testa att rensa cachen.
Stäng av telefonen och sen:Jo jag hade den avstängd hela natten. Har även stängt av wlan för att reseta allt. Ingen knapp fungerar och jag vet i te hur jag ska rensa cachen.