Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Termotäcket från Hööks

P

piggis_83

Funderar på att köpa det svarta termotäcket från Hööks, det gick upp lite i halsen. Nån som har nån erfarenhet av det? Hur tjockt är det? Kvalite? Passform? Prisvärt?
Jag är ute efter ett lite tunnare termotäcke.... Eller har ni något tips på nåt annat som är bra?

jag har kollat på det. Snyggt! Men jag köper nog ett från Teadstone, fanns på EKO i våras iaf. (hade ett sånt till foderhästen, men behöver ett mindre nu)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6492 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Kultur Hej! Kanske lite konstigt ställe att fråga på men jag vill ha lite andra tips än från typ mina kompisar och så! Det är så att jag och...
Svar
8
· Visningar
534
Utrustning Vi har en utprovad Equipe Expression Special till vår halvblodsvallack, sadeln passar bra och är nyligen utprovad, men vi valde att...
2
Svar
21
· Visningar
675
Utrustning Hej! Jag undrar om det är någon som använt sig av Kentucky tendon grip och kan dela med sig av sina åsikter. Jag funderar på att köpa...
Svar
1
· Visningar
299
Kläder&Bli fin Efter lite kroppsliga förändringar känner jag att jag behöver tips på kläder och gärna av dem som är lite i samma sits. Är lång, >182 cm...
2
Svar
25
· Visningar
707

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar