Text eller inte?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kelly
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 1 880
Sv: Text eller inte?

Men OJ vilket bekymmer, det är ju bara att byta ut texten isåfall. Textremsorna är ju inte dyra, så antagligen är ni väl lata eller oerhört snåla.
Och ska man sälja får man väl dra av dem och måla, inte särskilt jobbigt.

Jag tycker att det ser jättetöntigt ut med transporter med ryttarens och/eller hästens namn på :p Lite "wannabee" över det.

Jag tycker att det är skitlarvigt att ha namnen både på transporten och på schabraket. Okej om man heter Jan Brink och folk vet vem man är när man kommer men vem bryr sig om att Ulla Jonsson kommer inrullandes på parkeringen liksom?

PathOfClovers skrev:
Ulla Jonsson kommer inrullandes på parkeringen liksom?

JAg vill iallafall veta om ulla larsson är den som rider skitdåligt på en söt liten skimmel eller är det som är superduktig på den härliga fuxen med dunderutstrålning :smirk:

Har du bytt text som suttit ett antal år? Tror inte det,sitter som :devil: och är urjobbigt att få bort.Tar man sen t-röd får man vara jätteförsiktig med att inte färgen från släpet följer med.
Varför byta text om man inte vill ha det från början :D
Som jag skrev det är upp till var och en att ha vad de vill ha.

jag tycker du ska skriva ditt och hästens namn, det ska jag göra på min;) :P köper du en till häst så lägger du till ett namn, och tvärtom om du av någon anledning skulle sälja eller liknande med den du har, annars kan det vara snyggt med ett team namn, jag tkr de är snyggt med namn på transporten.

Liknande trådar

Skola & Jobb man vill bli när man blir stor? Hur visste ni vad ni ville bli? Vad ni skulle läsa till? Vad ni skulle söka er efter? Jag ligger hemma...
Svar
6
· Visningar
1 094
Senast: Snubbelfot
·
Ekonomi & Juridik För snart 4 år sedan (3år 8mån) så flyttade jag akut från en familj där jag varit inneboende på grund av att jag blivit misshandlad av... 2
Svar
23
· Visningar
4 402
Senast: moiran
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i... 2 3
Svar
45
· Visningar
8 981
Dressyr Nu har vi ju avhandlat var godkänt gränsen går och vart den faktiskt går (missförstå mig rätt ;)), det behöver vi inte fortsätta med i o... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
13 315
Senast: Emelei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka