Bukefalos 28 år!

The Handmaids Tale

Näääe känns som handlingen blir alldeles för långdragen då. Jag tycker det känns lite segt nu.
Jag håller helt med. Hur ofta kan pendeln svänga fram och tillbaka mellan Serena och June till exempel:grin:

Med det sagt så var slutet på senaste avsnittet så grymt. Så hemskt. What did you do!?
Fy, den där tanken på att vi människor är så lätt manipulerade att en sån sak kan uppfattas som rätt trots att ens egen situation borde skrika ut att allt är fel.
 
Jag håller helt med. Hur ofta kan pendeln svänga fram och tillbaka mellan Serena och June till exempel:grin:

Med det sagt så var slutet på senaste avsnittet så grymt. Så hemskt. What did you do!?
Fy, den där tanken på att vi människor är så lätt manipulerade att en sån sak kan uppfattas som rätt trots att ens egen situation borde skrika ut att allt är fel.

Ja och hur länge ska June bo hos Lawrences utan att det händer något? När ska Luke börja leta efter sin dotter?

Jag håller på och tittar på sista avsnittet nu...
 
Jag tycker att tredje säsongen började lovande men nu känns det rätt så meh.

Flera avsnitt nu känns det bara som de står och stampar utan någon progress i storyn. June beter sig ju riktigt korkat gång på gång och skulle nog hamnat on the wall åtskilliga gånger om hon inte varit huvudrollsinnehavare :grin:
 

Liknande trådar

Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 978
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
217
Senast: 95johsv
·
Samhälle Nu närmar den sig! Veckan jag skulle vilja följa 24/7! Det blev väl inga programledare som jag hoppar högt över men det brukar alltid...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 626
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag har lite funderingar. Min bonusdotter köper diverse serum som hon ser influencers använda och göra reklam för. Tilläggas bör att hon...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 339
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp