The Lion King (ulvlek)

:angel: Skulle lilla söta jag vara ond? :p När jag har försökt spela god som ond så har det slagit fel ut direkt, den här gången spelade jag ond som ond och det gick ändå hyfsat! :D

När du började bli otrevlig så var det inget snack om i vilket läger du hörde hemma ;) Jag antar att din smått hånfulla kommentar om att jag hämnndröstade var ett sätt att spela ut din roll, men jag upplevde den faktiskt som rätt trist. Jag förväntar mig att även onda är trevliga :)
 
När du började bli otrevlig så var det inget snack om i vilket läger du hörde hemma ;) Jag antar att din smått hånfulla kommentar om att jag hämnndröstade var ett sätt att spela ut din roll, men jag upplevde den faktiskt som rätt trist. Jag förväntar mig att även onda är trevliga :)
Jag har försökt vara trevlig och då är jag skum... ;) Det är liksom alltid något som gör att någon hänger upp sig på en... Sen vet jag inte om kommentaren var hånfull, det kändes mest på en hämndröst för så mycket hade du inte på mig ändå men när jag la min röst på dig så fick du åtminstone en anledning att rösta på mig. Att du sen hade rätt är en hel annan sak... :D
 
Jag har försökt vara trevlig och då är jag skum... ;) Det är liksom alltid något som gör att någon hänger upp sig på en... Sen vet jag inte om kommentaren var hånfull, det kändes mest på en hämndröst för så mycket hade du inte på mig ändå men när jag la min röst på dig så fick du åtminstone en anledning att rösta på mig. Att du sen hade rätt är en hel annan sak... :D

Du missuppfattade situationen ;)
Det var på inget sätt en hämndröst. Hur lite du än tyckte jag hade på dig så var jag säker på att du var ond, eller blev i alla fall under vår diskussion. Jag ville avvakta röstningen, dels för att jag var mer osäker på Lobelia, dels för att jag visste att spöket röstat på Lobelia. :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 714
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 580
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 372
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 244
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp