The Wee Free Men (Ulvlek)

:banana::bump: Tack alla för en kul lek:bump:

Det var härligt när jag räknade ut att fio och/eller Idahoe måste vara goda!
Förstod att Idahoe var Bm efter att cirkus tvärvände efter att ha förstått vad jag menade :D
Kom fram till nån av de två var de enda möjliga bm genom att utesluta alla andra som möjlig bm pga vilka som INTE åkt ut i de två första lyncherna som hade likaröster!
 
Jag var väldigt nöjd med mig själv när jag räknat ut samma sak som q. Det blev ju tydligt helt plötsligt att nån av fio och Ida måste vara BM och jag visste ju fios roll.
 
Jag var JÄTTESUR på LL att jag inte fick ge mina rader till dig, jag trodde på allvar att du trott att Hedinn var god . :D:D Tur att den DL var dagDL så fio fick dom
Jag bad snällt om ursäkt för att fet var efter dl, så du kunde inte byta från att ge raderna till ängeln till att ge dom till en ulv.
Sen var det inte så mycket spioninfo I den här leken.
 
Jag bad snällt om ursäkt för att fet var efter dl, så du kunde inte byta från att ge raderna till ängeln till att ge dom till en ulv.
Sen var det inte så mycket spioninfo I den här leken.

:o:o:laugh::laugh::love:

Det var jättekomiskt tycker jag i efterhand. Jag kom ju rätt snabbt på mitt missag i allafall.

Tack för en kul lek - synd på siaren för det är så kul att vara spion med mycket info
 
:banana::bump: Tack alla för en kul lek:bump:

Det var härligt när jag räknade ut att fio och/eller Idahoe måste vara goda!
Förstod att Idahoe var Bm efter att cirkus tvärvände efter att ha förstått vad jag menade :D
Kom fram till nån av de två var de enda möjliga bm genom att utesluta alla andra som möjlig bm pga vilka som INTE åkt ut i de två första lyncherna som hade likaröster!
Jag visste redan att fio eller ida var bm så det var rikigt irriterande när du tog upp det.

Sedan vågade jag inte bekräfta det ifall det var en fälla (när jag hade räknat ut det så hade jag räknat bort ulvarna. Jag visste inte om en god kunde komma fram till samma slutsats).
 
Jag visste redan att fio eller ida var bm så det var rikigt irriterande när du tog upp det.

Sedan vågade jag inte bekräfta det ifall det var en fälla (när jag hade räknat ut det så hade jag räknat bort ulvarna. Jag visste inte om en god kunde komma fram till samma slutsats).

Till och med jag lyckades ju räkna ut det när q så lägligt noterade att de inte kunde vara onda tillsammans. Egentligen så gjorde hon en förutsättning nämligen att BM inte hade använt sin röst och jag var rätt säker på att det hade hon inte gjort.
 
Till och med jag lyckades ju räkna ut det när q så lägligt noterade att de inte kunde vara onda tillsammans. Egentligen så gjorde hon en förutsättning nämligen att BM inte hade använt sin röst och jag var rätt säker på att det hade hon inte gjort.

@Idahoe fick väl inte användning vare sig för det ena eller andra. Bara utslagsröst! Då kan man säga att det gick bra för goda i denna lek 👍
 
@Idahoe fick väl inte användning vare sig för det ena eller andra. Bara utslagsröst! Då kan man säga att det gick bra för goda i denna lek 👍
I ärlighetens namn så la jag lynchstopp på mig själv i lördags, när jag var tvungen att rösta så tidigt och inte skulle hinna in mer innan DL, och flera hade tagit upp misstankar mot mig.
Sen behövde det ju inte utnyttjas eftersom ni andra verkade inse att Artline var ond :)
 
Till och med jag lyckades ju räkna ut det när q så lägligt noterade att de inte kunde vara onda tillsammans. Egentligen så gjorde hon en förutsättning nämligen att BM inte hade använt sin röst och jag var rätt säker på att det hade hon inte gjort.
Nej det var faktiskt ingen förutsättning -räknade ut det så här (klipper in vad jag skrev till LL:s

med tanke på att KD rök i lynchen igår så är INTE cirkus eller LenaH borgmästare. Då hade Artline rykt
Idahoe KAN vara BM , bollen__ var det inte - båda röstade på KD o
Jag är inte BM :D och inte heller Mirtai- då hade Idahoe rykt
Fio, hedinn. artline, snurrfian killaloe kan också vara BM.
Hedinn lynchades antingen genom lottning eller bm röst

killaloe eller Artline kan inte vara bm då hade snurrfian rykt
snurrfian kan inte heller vara Bm då hade artline rykt

Sedan dl1 så var inte cirkcus , lenaH eller mirtai heller bm
så kvar som möjlig bm är : fio eller idahoe :)
 
Vad jag menar är att BM kunde lagt sin PM röst på någon annan än de som syntes i leken och att det blev en ren lottningshistoria
Och oavsett det så funkar det ju att ta bort de som hade röstat på någon som hade två röster och inte lynchades - de kunde ju inte vara bm eftersom de personerna inte åkte ut :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 714
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 580
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 372
Senast: Lobelia
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 428

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp