Tights på killar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tänker inte nämnvärt på sådant. Alltså. Snygga män är snygga lite oavsett vad de har på sig, så länge de är bekväma med sig själva osv. De snygga män i min bekantskapskrets kan åtminstone ha allt från tights till arbetskläder till tjusiga kostymer och vara snygga oavsett, men det har mycket med deras utstrålning att göra. De ser alltid avslappnade ut.
 
Jag tänker inte nämnvärt på sådant. Alltså. Snygga män är snygga lite oavsett vad de har på sig, så länge de är bekväma med sig själva osv. De snygga män i min bekantskapskrets kan åtminstone ha allt från tights till arbetskläder till tjusiga kostymer och vara snygga oavsett, men det har mycket med deras utstrålning att göra. De ser alltid avslappnade ut.
Det har du en poäng i...
Jag tycker ju samma om de kvinnor som är snygga också... Dom är snygga i precis allt. Även mjukisbyxor.
 
Dom är invigda nu iaf... Vilken fantastik känsla att springa utan nåt som fladrar på benen! 😍 Nu ångrar man sig att man inte slog till tidigare.
Sen härligt när man kan springa den här tiden och det är fortfarande ljust ute !
Använde en lite större tröja för att dölja paketet. Så inga kvinnor blir förnärmade 🤣
Kommer dock inte kunna utnyttja dom länge till då det redan kändes på gränsen till för varmt 😕
 
Ja, snygga kläder när man sportar är ju viktigt. Funktion också givetvis ...
Jag tycker absolut inte att det är viktigt med snygga kläder när man sportar, lika lite som jag tycker att utseende är viktigt när jag vandrar, arbetar eller är i stallet eller generellt lever livet - men SÄRSKILT när det kommer till fysiska aktiviteter tycker jag att funktion helt och hållet övertrumfar utseendebiten. Det är mycket viktigare att jag inte får skavsår eller är obekväm.
 
Helt ärligt, efter ett antal år i en friidrottsförening, som är proppfull av löpare och andra arenaidrottare i tights, så har jag oerhört svårt att se något konstigt i tights på folk. Det spelar ingen roll vad det är för kön på personerna, inte heller kroppsform. Man använder det som känns bra på den tränande kroppen helt enkelt.

Som återkommande funktionär på t.ex Ironman är jag högst tveksam till om jag sett mer än en handfull deltagare där som haft något annat än tight dress på sig. (@Lena Furberg om vi bortser från någon enstaka ;) persons klädval - har du sett nån Ironmandeltagare i fladdershorts?)
 
Dom är invigda nu iaf... Vilken fantastik känsla att springa utan nåt som fladrar på benen! 😍 Nu ångrar man sig att man inte slog till tidigare.
Sen härligt när man kan springa den här tiden och det är fortfarande ljust ute !
Använde en lite större tröja för att dölja paketet. Så inga kvinnor blir förnärmade 🤣
Kommer dock inte kunna utnyttja dom länge till då det redan kändes på gränsen till för varmt 😕

Bra att du upptäckt det trevliga med tights, för det är en sorts frihetskänsla med tights som sitter bra.
När det blir varmare så är shortstights (tightsshorts?:cautious::confused:) bra. Har ett par som går av lite ovanför knäna, gillar att de är lite längre så minskar risken för skav på insidan av låren.
 
Jag personligen tycker det är skitfult på killar. Ta inte för liten storlek för då blir det ännu värre.

Se om det går att hitta något som inte sitter för tight.

Men om du tycker det är bekvämt och ett bra träningsplagg så behöver du ju inte bry dig om hur det ser ut.
 
Vad tycker ni ?
Är det snyggt eller fult med tights på killar. Men tights kan väl inte vara bara för tjejer ?

För mig så är inte tights snyggt, men det är ju inte heller ett ”snygg-plagg” utan ett funktionsplagg. Ser jag en kille i tights så reflekterar jag inte över eventuell snygghet kopplad till tightsen utan tanken är ”han ska ut och springa”.

Mycket funktionellt plagg för både tjejer och killar, hemskt att springa när det fladdrar kring benen. Och när det blir sommar på riktigt är shortsvarianten :up:
 
Hade jag sett någon sitta i tights och fika hade jag reeagerat med tanken att usch vad fult. I spåret ellet under träning inte alls.

Min sambo är lång och smal med väldigt smala ben och tyvärr han ser för jäklig ut i tights, men under träning så är det ju klart bäst att använda. :D
 
Jag tycker tights är snyggt på vissa killar, inte på alla. Precis som med de flesta plagg alltså. Tycker dock inte att korta tights typ cykeltights är snygga på någon. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 173
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 320
Senast: Squie
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
372
Senast: miumiu
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 010
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp