Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut, men man vill ju inte att folk ska titta snett på en ...Tänker som med de flesta kläder oavsett användningsområde. Är det bekvämt och du är nöjd så är det ju bara att använda.
Ja, snygga kläder när man sportar är ju viktigt. Funktion också givetvis ...Skulle aldrig tänka två gånger på om någon har tights när de tränar. Har inte så gott som alla det?
Måste man se bra ut när man tränar? Man blir ju ändå bara svettig och jävlig.
Då försvinner ju lite poängen med tights. Att inte ha nåt som fladdrar när man springer.Har du ett sånt jättepaket att du är rädd att bli uttittadså sätt på dig shorts över tightsen.
För övrigt är paketet inget man tittar på, inte kläderna heller för den delen![]()
Alltså jag bor precis bredvid ett "joggingspår" så ser folk som går till/från det dagligen. Ibland är till och med jag i skogen och rör på mig. Tittar inte snett på nån, kanske tänker "oj hen var snabb" eller "det där gänget ska nog ut och springa" men inte mer än så. Och möter jag någon, eller blir omsprungen eller passerar någon så är ju båda i rörelse = inte direkt många sekunder att hinna titta på kläder och reflektera över sånt oväsentligt!Absolut, men man vill ju inte att folk ska titta snett på en ...
Man vill ju se bra ut men bekväm samtidigt.
du behöver inte vara orolig. det är inte så mycket som syns och ännu färre som bryr sig. tights är bra när man springer eller cyklar eller annan fysisk aktivitet. dra dem inte för långt upp bara,Då försvinner ju lite poängen med tights. Att inte ha nåt som fladdrar när man springer.
Alltså, på min granne, sprinter (Erik Hagberg) är det mycket snyggt! Men det är nog inte lika snyggt på någon som inte bär upp det självsäkert och naturligt. Precis samma som med alla kläder.Ingen har sagt att det är snyggt på killar ännu.
Så jag antar att funktion får gå före snygghet då ...Ingen lär väl tänka på det när man flåsar förbi skogen iaf antar jag
Jag gillar ju tights på tjejer iaf. De gör nog de flesta killar. Men tror inte samma gäller tvärtom av någon anledning.
Jaha, ja jag tycker det är ett av de snyggaste plaggen på tjejer. Men är lite tveksam på killar , särskilt inte på ett gym.Jag tycker att tights är jättefult på både män och kvinnor. Åsikterna om detta, liksom om mycket annat, går isär.
Fyller ju sin funktion också på ett gym. Det är ett träningsplagg...Jaha, ja jag tycker det är ett av de snyggaste plaggen på tjejer. Men är lite tveksam på killar , särskilt inte på ett gym.
Men när man springer fyller det ju en funktion dock.